saltzorro
Basic
-SPB105J1
![]()
Snygg! Sugen pÄ en sÄdan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
-SPB105J1
![]()
Snygg! Sugen pÄ en sÄdan!
SNKD99KVilken ref Àr det dÀr?![]()
TackSNKD99K
Jag har svarta SNKE01J. Vit Àr SNKD97 (K och J) och mÄnga fler.
Skicket!Ny klocka! Seiko 6306-7001 SCUBAPRO 450 frÄn dec 1978
![]()
![]()
Men du! Drömmen dÀr!Ny klocka! Seiko 6306-7001 SCUBAPRO 450 frÄn dec 1978
![]()
![]()
Nope - den svarta. Snyggast tycker jag. Dock flyttad frĂ„n lĂ€nken som jag inte gillar. Svart pĂ„ svart silikon sjunger starkast.... Tokgillar den.Najs! Ăr det den gröna? O va Ă€r svensk list?
Ah OK! Va kostar den?Nope - den svarta. Snyggast tycker jag. Dock flyttad frÄn lÀnken som jag inte gillar. Svart pÄ svart silikon sjunger starkast.... Tokgillar den.
Skiljer det nÄgot mellan nya och gamla alpinist?
Datumförstoring, annorlunda index, vit datumskiva och annan text pÄ tavlan Àr det jag kommer pÄ sÄ hÀr pÄ rak arm men det kan sÀkert finnas andra mindre skillnader. Annat Àr grönt var vÀldigt ovanligt pÄ den förra modellen men nu finns de i bÄde vitt, svart och grönt om jag inte minns fel.
Edit: 6R35 istÀllet för 6R15. Jag vet inte vad den faktiska skillnaden Àr men det kÀnns rimligt att det Àr ett bÀttre verk?
Blev en spontanare. Vad tycker folk om nya Alpinist? (SPB119)
![]()
Föredrar nya. Mindre text pÄ tavlan.Vad ska man föredra, nya eller gamla GS loggan pÄ tavlan? Alltid tyckt nÀr det stÄr SEIKO pÄ toppen Àr finare. à sikter?
Vad ska man föredra, nya eller gamla GS loggan pÄ tavlan? Alltid tyckt nÀr det stÄr SEIKO pÄ toppen Àr finare. à sikter?
Hola, vart Àr det dÀr bandet ifrÄn om man fÄr frÄga?6105-8119![]()
Det kommer frÄn cheapestnatostraps. Helt okiHola, vart Àr det dÀr bandet ifrÄn om man fÄr frÄga?![]()
Blev riktigt bra det dÀrRedo för sommaren!
Mitt första Borealis gummi. Första intrycket; mjukt, följsamt och snyggt
![]()
Det kommer frÄn cheapestnatostraps. Helt oki
Blev riktigt bra det dÀr![]()
StiligFavoriten Àr pÄ idag
![]()