• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

F9CB7312-4E7C-4EAA-BE6E-F3BDF5DD537B.jpeg

DÄ har man förbestÀllt denna. Betalt och klart. SlÀpps i Juli (dÄ jag fÄr den).En "Seitona" Seiko ref:Szsj006 med vit panda tavla. Missade den förra ref:Szsj005 med en svart omvÀnd panda tavla.

Detta Ă€r ett samarbete med Seiko och Nano universe och kommer INTE slĂ€ppas i vanliga butiker och endast i en JÄTTE limiterad upplaga.

Den som vet, vet.. ;)

Lite specs:
39.8mm tjock.
47mm lug 2.
11.7mm tjock.
Seiko 8t67 mecaquartz urverk.
Hardlex.
:D:D:D
d17673-222-706885-2.jpg
d17673-222-656724-0.jpg
d17673-222-982471-3.jpg
d17673-222-479494-1.jpg
d17673-222-324978-4.jpg
Screenshot_20200523_075901.jpg

DÄ har man förbestÀllt denna. Betalt och klart. SlÀpps i Juli (dÄ jag fÄr den).En "Seitona" Seiko ref:Szsj006 med vit panda tavla. Missade den förra ref:Szsj005 med en svart omvÀnd panda tavla.

Detta Ă€r ett samarbete med Seiko och Nano universe och kommer INTE slĂ€ppas i vanliga butiker och endast i en JÄTTE limiterad upplaga.

Den som vet, vet.. ;)

Lite specs:
39.8mm tjock.
47mm lug 2.
11.7mm tjock.
Hardlex.
d17673-222-706885-2.jpg
d17673-222-656724-0.jpg
d17673-222-982471-3.jpg
d17673-222-479494-1.jpg
d17673-222-324978-4.jpg
Dom Àr fan snygga!

RÀtta mig om jag har fel men det Àr vÀl bara tavlan som skiljer dessa Ät frÄn dom vanliga?

köpte en helsvart Ät en polare i en seiko outletstore i yokohama för 2 Är sen som var snor billig dock var lÀnken skit pÄ riktigt...
riktigt gnisslig Ä dan men jag smÀllde pÄ ett snyggt nato och klockan blev super frÀck

det var en riktigt bra outletbutik seiko hade dÀr och nÀr jag var i tokyo i höstas sÄ hade man tyvÀrr lagt ner den outletbyn i södra yokohama.
lÄg sjukt off frÄn centrala yokohama nere vid bÄtvarven.

EDIT lÀste nyss att den hade meccaquartz och den jag köpte till min polare kostade typ 600-700 och hade bara nÄt vanligt quartz i sig

Dom Àr fan snygga!

RÀtta mig om jag har fel men det Àr vÀl bara tavlan som skiljer dessa Ät frÄn dom vanliga?

köpte en helsvart Ät en polare i en seiko outletstore i yokohama för 2 Är sen som var snor billig dock var lÀnken skit pÄ riktigt...
riktigt gnisslig Ä dan men jag smÀllde pÄ ett snyggt nato och klockan blev super frÀck

det var en riktigt bra outletbutik seiko hade dÀr och nÀr jag var i tokyo i höstas sÄ hade man tyvÀrr lagt ner den outletbyn i södra yokohama.
lÄg sjukt off frÄn centrala yokohama nere vid bÄtvarven.
Kan varken uttala mig om tavlor eller lÀnken. DÄ jag aldrig hÄllt i en (och ingen annan heller för den delen). Denna Àr en RIKTIG specialare... Tycker den Àr sjukt snygg bara.. Den förra ref:Szsj005 gick DIREKT. SlutsÄld.
Tog chansen nu..

Den du köpte Àr inte samma som denna..

Senast Àndrad:
Kan varken uttala mig om tavlor eller lÀnken. DÄ jag aldrig hÄllt i en (och ingen annan heller för den delen). Denna Àr en RIKTIG specialare... Tycker den Àr sjukt snygg bara.. Den förra ref:Szsj005 gick DIREKT. SlutsÄld.
Tog chansen nu..
Sprang sjÀlv och försökte köpa den dÀra Explorer varianten seiko slÀppte i höstas nÀr jag var över och tyvÀrr hittade jag ingen
alla bitrÀdena kunde iallafall sÀga SOLD OUT haha

Nano Universe Àr alltsÄ en butik som har fÄtt en Limiterad version gjord av seiko som bara sÀljs i deras butiker!

Gillar Pilotklockorna som nano och seiko gjort ihop!
lite patek möter zenith i stilen

Sprang sjÀlv och försökte köpa den dÀra Explorer varianten seiko slÀppte i höstas nÀr jag var över och tyvÀrr hittade jag ingen
alla bitrÀdena kunde iallafall sÀga SOLD OUT haha

Nano Universe Àr alltsÄ en butik som har fÄtt en Limiterad version gjord av seiko som bara sÀljs i deras butiker!

Gillar Pilotklockorna som nano och seiko gjort ihop!
lite patek möter zenith i stilen
Yes nano universe Àr en butik (i Japan) som gjort ett samarbete med Seiko och som gör vissa limiterade klockor.. Finns ingen annanstans i vÀrlden.. Just nano Seikorna..

Den som vet, vet.. ;)

Lite specs:
39.8mm tjock.
47mm lug 2.
11.7mm tjock.
Hardlex.
d17673-222-706885-2.jpg
d17673-222-656724-0.jpg
d17673-222-982471-3.jpg
d17673-222-479494-1.jpg
d17673-222-324978-4.jpg
Den var riktigt cool. Grattis till köpet.

Ok varför denna tjafs? Vill nÄn bestÀlla finns den pÄ nano universe och pÄ Zozotown..
Inte för att vara sÄn men du var ju inte direkt hjÀlpsam nÀr folk frÄgade hur du fick nys om slÀppet/förbestÀllde. Du har ju varit minst hjÀlpsam utav alla dem som postat om klockan. Jag vet inte som du vill vara ensam om klockan eller vad det Àr. Men du bör nog kika lite pÄ hur du uttrycker dig och varför du tror att folk "tjafsar"...

Inte för att vara sÄn men du var ju inte direkt hjÀlpsam nÀr folk frÄgade hur du fick nys om slÀppet/förbestÀllde. Du har ju varit minst hjÀlpsam utav alla dem som postat om klockan. Jag vet inte som du vill vara ensam om klockan eller vad det Àr. Men du bör nog kika lite pÄ hur du uttrycker dig och varför du tror att folk "tjafsar"...
Ok ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt att jag la upp klockan... Ska inte hÀnda igen.. Ha en bra dag..

Tillbaka
Topp