Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rekommenderar Miltat Endmill, tycker den passar riktigt bra! Kolla om Klockmagasinet kan ta in den (vilken du Àn vÀljer alltsÄ), sÄ stödjer du bÄde en nordisk aktör och slipper privatimportavgifter.![]()
Den Àr sÄ jÀkla bra, inte lÀtta att hitta dock och dÄ blir den nya svarta Alpinisten sÄ nÀra man kan komma den...Aldrig riktigt varit förtjust i Alpinist men dessa var riktigt snygga. Snyggare index plus gmt..(bilder fr www)..![]()
![]()
![]()
Trevlig Grattis! Men inre chapterringen kunde de skippat drar ner intrycket rejÀlt. Mekaniskt urverk Àr oxo att föredra pÄ en sÄdan pjÀs.DÄ har man förbestÀllt denna. Betalt och klart. SlÀpps i Juli (dÄ jag fÄr den).En "Seitona" Seiko ref:Szsj006 med vit panda tavla. Missade den förra ref:Szsj005 med en svart omvÀnd panda tavla.
Detta Ă€r ett samarbete med Seiko och Nano universe och kommer INTE slĂ€ppas i vanliga butiker och endast i en JĂTTE limiterad upplaga.
Den som vet, vet..
Lite specs:
39.8mm tjock.
47mm lug 2.
11.7mm tjock.
Seiko 8t67 mecaquartz urverk.
Hardlex.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Àr en positiv överraskning mÄ jag sÀgaSviddat om till Arnie efter 10 dagars STO Turtle
![]()
KĂ€rlek
Retas lite, bara för att du Àr duKÀrlek![]()
Haha! Behöver jag ens svara pÄ det?![]()
Uppskattar det och tÄl detRetas lite, bara för att du Àr du![]()
SÄja! Ser Beinhart utDen Àr en positiv överraskning mÄ jag sÀga![]()
![]()
Kronografen Àr ju mekanisk..Trevlig Grattis! Men inre chapterringen kunde de skippat drar ner intrycket rejÀlt. Mekaniskt urverk Àr oxo att föredra pÄ en sÄdan pjÀs.
Riktigt snygg pÄ nato..Shogun idag
![]()
NĂ„gon hĂ€r med koll pĂ„ âhurâ svĂ„rt det Ă€r att ta bort cyklopet pĂ„ en King Turtle?
Risk för skador? Metod?
Tack!Om du inte har en redan sÄ dök det upp en nyss pÄ köp&sÀlj utan cyklop.
Undrar ocksĂ„ om det pĂ„ min alpinist. Inget jag stör mig jĂ€ttemycket pĂ„ men kan man ta av den utan större risk sĂ„ Ă€r det intressant.NĂ„gon hĂ€r med koll pĂ„ âhurâ svĂ„rt det Ă€r att ta bort cyklopet pĂ„ en King Turtle?
Risk för skador? Metod?
Vi fÄr se om nÄgot geni dyker upp med svar hÀr snart.Undrar ocksÄ om det pÄ min alpinist. Inget jag stör mig jÀttemycket pÄ men kan man ta av den utan större risk sÄ Àr det intressant.
Undrar ocksÄ om det pÄ min alpinist. Inget jag stör mig jÀttemycket pÄ men kan man ta av den utan större risk sÄ Àr det intressant.
Vi kan vĂ€l frĂ„ga @BuddhalisciousNĂ„gon hĂ€r med koll pĂ„ âhurâ svĂ„rt det Ă€r att ta bort cyklopet pĂ„ en King Turtle?
Risk för skador? Metod?
HÀr kommer den @BarbaBaba .. Min handled Àr 18,5 cm. Oklart om det rÀknas som manligt eller ej..FÄr för mig att @RicVin's fru har en? Han kanske kan lÄna för en demonstration.
Tackar SÄ hÀr pÄ bild funkar ju bÄda, möjligen skulle den lilla ha band för vintagekÀnslan.HÀr kommer den @BarbaBaba .. Min handled Àr 18,5 cm. Oklart om det rÀknas som manligt eller ej..
![]()
Min egen blÄ för jÀmförelse...
![]()
BÄda tvÄ. Nu ska vi se om jag fÄr av mig frugans.....
![]()
Kan bara hĂ„lla med. Bra val av âcyklopklockaâ..Kan tycka cyklop Ă€r rĂ€tt snyggt, men smaken Ă€r som baken.![]()
Tack, kan kĂ€nna att den skulle bli lite bĂ€ttre med en "beads of rice" lĂ€nk. Din combo Ă€r oklanderligKan bara hĂ„lla med. Bra val av âcyklopklockaâ..
![]()
![]()