Ja, du gör dÄ ditt för att stötta kommersen, ha ha! Köpte du lokalt till och med?Blev dubbelköp idag![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, du gör dÄ ditt för att stötta kommersen, ha ha! Köpte du lokalt till och med?Blev dubbelköp idag![]()
![]()
Nice!Blev dubbelköp idag![]()
![]()
Japp kanske inte lokalt men nationellt nÀr jag ÀndÄ var pÄ resande fotJa, du gör dÄ ditt för att stötta kommersen, ha ha! Köpte du lokalt till och med?
Den Àr cooolNice!
Har varit sugen att testa nya Arnie sen den slÀpptes, men inte tagit steget. Hur Àr den tycker du?
Ja man kan inte ha samma klocka för mÄnga gÄngerDen Àr cooolJust cool med finesserna och det dÀr biffiga utseendet. Hade gruppköps arnien men sÄlde dagen efter var inte mogen. Men nu köper jag Delvis tillbax det jag saknat
![]()
NÀstan hemma hos mig ju!Japp kanske inte lokalt men nationellt nÀr jag ÀndÄ var pÄ resande fot![]()
![]()
Edit: Kan rekommendera mÄrtensson ur&guld i Halmstad fantastisk personal och bemötande!
Ăr det bara jag som inte klarar av dessa metall keepers som seiko tvunget ska köra med?
dom gör bara ont!
antagligen ett sÀtt att försöka sÀtta en premium kÀnsla pÄ det helaJag Àr pÄ din sida! Banden Àr helt fantastiska, men keepern har jag aldrig förstÄtt mig pÄ...
Edit: Jag förstÄr givetvis vad den anvÀnds till![]()
Jag har haft fyra 033 men ingen 035. TÀnkte om du haft bÄda och kunde jÀmföra/ge utlÄtande?Haft nÄgra Seikos och denna Àr bÀst av alla
![]()
antagligen ett sÀtt att försöka sÀtta en premium kÀnsla pÄ det hela
Àr dÀr verkligen inte fler som inte gillar dessa?
TyvÀrr inte en 033Jag har haft fyra 033 men ingen 035. TÀnkte om du haft bÄda och kunde jÀmföra/ge utlÄtande?
Ja man kan inte ha samma klocka för mÄnga gÄngerFÄr vÀl helt enkelt testa en kÀnner jag
![]()
Den Àr cooolJust cool med finesserna och det dÀr biffiga utseendet. Hade gruppköps arnien men sÄlde dagen efter var inte mogen. Men nu köper jag Delvis tillbax det jag saknat
![]()
Nu Àr den pÄ vÀgKan ocksÄ rekommendera Arnie:n, en trevlig klocka med bra funktioner. Sen att det blir extra kul att se exempelvis Predator och Raw Deal med den pÄ armen Àr ju bara en bonus![]()
SÄja! PreGrattis det Àr en true WIS klockaNu Àr den pÄ vÀg![]()
Tack!SÄja! PreGrattis det Àr en true WIS klocka
Denna video Àr rÀtt kulframför allt batteri save mode![]()
Snyggt band, Àr det mocka?Försöker lugna hyperaktiv burma. Vet dock inte om han gillar 033:an lika mycket som jag...![]()
![]()
Tack!
Grym video! Nu ser jag fram emot den Ànnu mer![]()
Den röda sekundvisarn Àr riktigt smuttJag skulle dÄ inte ha nÄn Arnie reissue hade jag bestÀmt. Och absolut inte nÄn pepsiPadi. SÄ blev jag ÀndÄ nyfiken pÄ den och skaffade till min egen förvÄning en för att riktigt övertyga mig sjÀlv om hur illa passande den var.
Nu Àr den en av mina mest anvÀnda som jag har svÄrt att tröttna pÄ och den passar dessutom sÄ vÀldigt bra i pepsifÀrger...
![]()
LÄter bra detJag skulle dÄ inte ha nÄn Arnie reissue hade jag bestÀmt. Och absolut inte nÄn pepsiPadi. SÄ blev jag ÀndÄ nyfiken pÄ den och skaffade till min egen förvÄning en för att riktigt övertyga mig sjÀlv om hur illa passande den var.
Nu Àr den en av mina mest anvÀnda som jag har svÄrt att tröttna pÄ och den passar dessutom sÄ vÀldigt bra i pepsifÀrger...
![]()
Snyggt band, Àr det mocka?![]()
Nytt batteri hjÀlpte inte. FrÄgan Àr om det vÀrt att be en affÀr byta batteri?Trist! Kanske vÀrt att prova ett nytt batteri ÀndÄ. Eller trÄla ebay efter ersÀttningsverk...
VÀldigt lyckad variant! Har missat den helt, Àr det PVD all over?Guldarnie idag
![]()
Guldarnie idag
![]()
Gillar med den, riktigt fin tycker jagVÀldigt lyckad variant! Har missat den helt, Àr det PVD all over?
VÀldigt lyckad variant! Har missat den helt, Àr det PVD all over?