• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Blev dubbelköp idag :cigar:
B82729A0-4C31-4F2C-B8CF-8DC383295B31.jpeg
Ja, du gör dÄ ditt för att stötta kommersen, ha ha! Köpte du lokalt till och med?

Den Àr coool :) Just cool med finesserna och det dÀr biffiga utseendet. Hade gruppköps arnien men sÄlde dagen efter var inte mogen. Men nu köper jag Delvis tillbax det jag saknat :cigar:
Ja man kan inte ha samma klocka för mÄnga gÄnger :happyhappy: FÄr vÀl helt enkelt testa en kÀnner jag :)

Jag Àr pÄ din sida! Banden Àr helt fantastiska, men keepern har jag aldrig förstÄtt mig pÄ...

Edit: Jag förstÄr givetvis vad den anvÀnds till :banghead:
antagligen ett sÀtt att försöka sÀtta en premium kÀnsla pÄ det hela

Àr dÀr verkligen inte fler som inte gillar dessa?

Den Àr coool :) Just cool med finesserna och det dÀr biffiga utseendet. Hade gruppköps arnien men sÄlde dagen efter var inte mogen. Men nu köper jag Delvis tillbax det jag saknat :cigar:

Kan ocksÄ rekommendera Arnie:n, en trevlig klocka med bra funktioner. Sen att det blir extra kul att se exempelvis Predator och Raw Deal med den pÄ armen Àr ju bara en bonus :D
Nu Àr den pÄ vÀg :happyhappy::cigar:

Tack! :happyhappy:
Grym video! Nu ser jag fram emot den Ànnu mer :woot:

Jag skulle dÄ inte ha nÄn Arnie reissue hade jag bestÀmt. Och absolut inte nÄn pepsiPadi. SÄ blev jag ÀndÄ nyfiken pÄ den och skaffade till min egen förvÄning en för att riktigt övertyga mig sjÀlv om hur illa passande den var.

Nu Àr den en av mina mest anvÀnda som jag har svÄrt att tröttna pÄ och den passar dessutom sÄ vÀldigt bra i pepsifÀrger...

Arnie11w.jpg

Jag skulle dÄ inte ha nÄn Arnie reissue hade jag bestÀmt. Och absolut inte nÄn pepsiPadi. SÄ blev jag ÀndÄ nyfiken pÄ den och skaffade till min egen förvÄning en för att riktigt övertyga mig sjÀlv om hur illa passande den var.

Nu Àr den en av mina mest anvÀnda som jag har svÄrt att tröttna pÄ och den passar dessutom sÄ vÀldigt bra i pepsifÀrger...

Arnie11w.jpg
Den röda sekundvisarn Àr riktigt smutt :)

Arnie11w.jpg
LĂ„ter bra det :happyhappy:
Jag har varit lite kluven sjÀlv. Har ju ett par Tuna och Àlskar dom. Men kÀnt att denna kanske inte riktigt Àr jag. Som du kÀnde sÄ mÄste jag prova. Men nu Àr jag ganska sÀker pÄ att jag kommer gilla den faktiskt :p Blev en snj025 för min del :)

Tillbaka
Topp