• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag har bestÀllt den svarta och Àven köpt hem ett grönt ISOfrane gummi ;)
Den svarta kostar 1500kr mindre pÄ klockmagasinet.
SÄg det.. Men om jag köper, kommer jag göra det hos Klockmaster i Globen. Vill sponsra vÄra AD:s under dessa Corona tider :DPlus fÄr ALLTID sÄ grym service dÀr... VÀrt dom extra pengarna, emot vad jag fÄr tillbaka i lÀngden.. :D

SÄg det.. Men om jag köper, kommer jag göra det hos Klockmaster i Globen. Vill sponsra vÄra AD:s under dessa Corona tider :DPlus fÄr ALLTID sÄ grym service dÀr... VÀrt dom extra pengarna, emot vad jag fÄr tillbaka i lÀngden.. :D
Ja visst, kör pÄ! Oavsett vad sÄ ser de riktigt grymma ut. :)

HÄller med om att sjÀlen ligger i casets storlek och form :) Har för övrigt sett den pÄ mÀn med grövre armar likvÀl som smalare handled pÄ en kvinna - och den bÀrs grymt! Ser rÀtt kaxig ut pÄ kvinnor.
Tavelstorlek gör ju stor inverkan pÄ hur den upplevs. Min nomos pÄ 38mm bÀrs rÀtt stort trots att den Àr tunn, just pga den stora tavlan.
BÀsta vore ju att testa den men inte hittat en butik som sÀljer mm300 i Göteborg!
Magnussons Ur har den inne, iaf för tvÄ veckor sedan nÀr jag var dÀr:)

SPB151 avbestÀlld... ;)
23BA9F2A-5F63-402D-885A-FA93E203B6B5.jpeg
Blev en SLA033 istÀllet om jag ser rÀtt. Snyggt och grattis!

Verkligen!
Är nyss inflyttad till götet förresten! Brukar det vara nĂ„gra KS G2G's i stan? FrĂ„gade pĂ„ Magnussons om de hade nĂ„gra events eller klock-kvĂ€llar men inget pĂ„ tapeten i dagslĂ€get! Vore kul att trĂ€ffa nĂ„gra likasinnade nĂ€r covid lugnat sig lite:)
Man kan ju trÀffas upp till 49 personer och hÄlla lite avstÄnd, ev. ha masker, temperaturpistoler och alcogel till hans.

Hahaha... Är det den gröna pĂ„ lĂ€nk till vĂ€nster? Visa gĂ€rna fler bilder med lĂ€nken pĂ„.. :D
Ja, det stÀmmer. Den ser ofta svart ut bÄde pÄ bild och irl. Har inte sÄ mÄnga bra bilder pÄ den. Om det beror pÄ att den Àr svÄrfÄngad pÄ bild eller att jag Àr en sopa pÄ att fotografera ska jag lÄta vara osagt.
20200622_102107.jpg
20200705_060710.jpg
20200426_165414.jpg
20200426_115136.jpg

Ja, det stÀmmer. Den ser ofta svart ut bÄde pÄ bild och irl. Har inte sÄ mÄnga bra bilder pÄ den. Om det beror pÄ att den Àr svÄrfÄngad pÄ bild eller att jag Àr en sopa pÄ att fotografera ska jag lÄta vara osagt.
20200622_102107.jpg
20200705_060710.jpg
20200426_165414.jpg
20200426_115136.jpg
En sÄ kallad hand grenade dial. Den ser riktigt grym ut. Blir svÄrt att vÀlja en favorit mellan den och nya grön Willard, om man inte beaktar att Willard kostar dubbelt sÄ mycket. ;)

Tillbaka
Topp