Grattis till den pjÀsen. En riktig KS-klocka!![]()
Tack
Ja dom vandrar lite oförtjÀnt i skuggan av GS kompisarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den pjÀsen. En riktig KS-klocka!![]()
Kika pÄ Blushark. Jag har köpt deras originalband i omgÄngar och dom spöar CWC och Phoenix-banden med hÀstlÀngder nÀr det gÀller hÄllbarheten pÄ hÄlen, och dom Àr inte lika sladdriga som zuludivers naton. DÀrtill tycker jag att dom har snyggare spÀnnen som matchar klockornas grovlek bÀttre Àn de övriga bandens tunna varianter. Lite stökigt att bestÀlla frÄn US men lÀggar man ihop en varukorg och sedan avvaktar sÄ kommer rabatterbjudandena snart pÄ mailen. Vill minnas att jag har fÄtt upp emot 30% som mest + deras övriga erbjudanden med köp tre betala för tvÄ osv.Försöker hitta ett bra lite tjockare Nato faktiskt. Kanske i blÄtt till SPB149an.
Ja har faktiskt haft nÄt blushark.Kika pÄ Blushark. Jag har köpt deras originalband i omgÄngar och dom spöar CWC och Phoenix-banden med hÀstlÀngder nÀr det gÀller hÄllbarheten pÄ hÄlen, och dom Àr inte lika sladdriga som zuludivers naton. DÀrtill tycker jag att dom har snyggare spÀnnen som matchar klockornas grovlek bÀttre Àn de övriga bandens tunna varianter. Lite stökigt att bestÀlla frÄn US men lÀggar man ihop en varukorg och sedan avvaktar sÄ kommer rabatterbjudandena snart pÄ mailen. Vill minnas att jag har fÄtt upp emot 30% som mest + deras övriga erbjudanden med köp tre betala för tvÄ osv.
Syrran som jobbar med internetförsÀljning shoppar alltid pÄ det viset. Minns inte hur lÀnge jag vÀntade pÄ bÀsta rabatten hos just BS men tror att det kom nya erbjudanden med nÄgon dags mellanrum och upphörde nÀr det lÄg pÄ 25 eller 30% efter nÀstan en vecka.Varukorgstricket lÄter ju smart och kostar ju inget.![]()
Hur lÄngtid tar leveransen?Kika pÄ Blushark. Jag har köpt deras originalband i omgÄngar och dom spöar CWC och Phoenix-banden med hÀstlÀngder nÀr det gÀller hÄllbarheten pÄ hÄlen, och dom Àr inte lika sladdriga som zuludivers naton. DÀrtill tycker jag att dom har snyggare spÀnnen som matchar klockornas grovlek bÀttre Àn de övriga bandens tunna varianter. Lite stökigt att bestÀlla frÄn US men lÀggar man ihop en varukorg och sedan avvaktar sÄ kommer rabatterbjudandena snart pÄ mailen. Vill minnas att jag har fÄtt upp emot 30% som mest + deras övriga erbjudanden med köp tre betala för tvÄ osv.
Ca 2 veckorHur lÄngtid tar leveransen?
Har köpt en King Turtle (svart) och bestÀllt militÀrgrönt ISOfrane band till den. Men jag vill verkligen ta bort cyklopen om det gÄr att göra sjÀlv.Behövs stormtÀndare och vass kniv. Eller sÄ köper man en dÀr det redan Àr gjort.![]()
Haha, fan va smart. SÄ mÄnga olika varianter bara.Syrran som jobbar med internetförsÀljning shoppar alltid pÄ det viset. Minns inte hur lÀnge jag vÀntade pÄ bÀsta rabatten hos just BS men tror att det kom nya erbjudanden med nÄgon dags mellanrum och upphörde nÀr det lÄg pÄ 25 eller 30% efter nÀstan en vecka.
HÄller med, mjukt och sköntRiktigt nöjd med denna, mest positivt överraskad av gummit.. vÀrldsklass i kÀnsla
![]()
Fint inlÀgg pÄ den, ser ut att varit med ett tag och fÄtt behaglig patina.777:an fÄr nog sitta pÄ ett jubilee tillsvidare. Det blev sÄ trÄkigt med ett oyster pÄ den.
![]()
Köpte nyss spb143 men nu blev jag sugen pÄ den hÀr med!Fortfarande Àckligt bra!
![]()
Ăgt den första mm300.. Personligen tycker jag den Ă€r lite för hög och stor pĂ„ 44mm..och lĂ€nken var inge vidare heller... Men alla gillar olika...HĂ„ller pĂ„ att kĂ€ra ner mig i den nya blĂ„ MM300 - SLA023..
Vad har ni för erfarenheter av mm300?
Finns det bra anledningar att inte köpa den?
Har hört att service Àr jobbigt och mÄste skickas till seiko för att plocka isÀr monoblock case. NÄgot annat??
Personligen gillar jag modellerna fram till och med SBDX017 bĂ€ttre. Jag tycker att vridringen pĂ„ de nya Ă€r för stor och inlĂ€gget kĂ€nns lite brett och âplattâ. 017 Ă€r nĂ„got topptung men i övrigt nĂ€rmast optimal i mina ögon, men den krĂ€ver lite kraftigare gummin för att matcha boetten, tex Crafter Blue eller Isofrane. En av de fĂ„ klockor jag Ă„ngrar lite att jag sĂ„lde.HĂ„ller pĂ„ att kĂ€ra ner mig i den nya blĂ„ MM300 - SLA023..
Vad har ni för erfarenheter av mm300?
Finns det bra anledningar att inte köpa den?
Har hört att service Àr jobbigt och mÄste skickas till seiko för att plocka isÀr monoblock case. NÄgot annat??
Bra input! Hur stora handleder har du?Ăgt den första mm300.. Personligen tycker jag den Ă€r lite för hög och stor pĂ„ 44mm..och lĂ€nken var inge vidare heller... Men alla gillar olika...Och yes ang service. Dom skickar till Seiko.. Man gĂ„r in framifrĂ„n klockan..
HĂ„ller med om att de tidigare modellerna Ă€r riktigt lĂ€ckra, bĂ€ttre balans och gillar marinemaster texten pĂ„ tavlan! Har dock svĂ„rt att hitta nĂ„gra ute till försĂ€ljning till ett rimligt prisPersonligen gillar jag modellerna fram till och med SBDX017 bĂ€ttre. Jag tycker att vridringen pĂ„ de nya Ă€r för stor och inlĂ€gget kĂ€nns lite brett och âplattâ. 017 Ă€r nĂ„got topptung men i övrigt nĂ€rmast optimal i mina ögon, men den krĂ€ver lite kraftigare gummin för att matcha boetten, tex Crafter Blue eller Isofrane. En av de fĂ„ klockor jag Ă„ngrar lite att jag sĂ„lde.![]()
![]()
![]()