Precis nÄgot sÄdant jag var ute efter, fÄr lÀsa pÄ om kvartsare. Gracie mille!
Den hÀr kanske ocksÄ Àr av intresse, de mekaniska dykarna fram till kvarts tog över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Precis nÄgot sÄdant jag var ute efter, fÄr lÀsa pÄ om kvartsare. Gracie mille!
Den hÀr kanske ocksÄ Àr av intresse, de mekaniska dykarna fram till kvarts tog över.
Zulu..Snyggt! Vad Àr det för Nato du har pÄ?
Det var snyggt! SĂ€lja?
Tack nope, tyvÀrr inte..riktigt snyggt pÄ spb149..Finns o köpa pÄ royal straps...Det var snyggt! SÀlja?
FÄr kolla pÄ det, tack för tipset!Tack nope, tyvÀrr inte..riktigt snyggt pÄ spb149..Finns o köpa pÄ royal straps...
Snygg! Vilket Är Àr den frÄn?Ny Àggklocka. Enkelt men robust V657-verk i en boett pÄ 38mm.
Snygg! Vilket Är Àr den frÄn?
Det sÄg mer ut som en 90-talare faktiskt. Cool!Troligtvis 2001, men skulle kunna vara 2011 ocksÄ vet inte hur lÀnge produktionen var igÄng.
Den har jag min skÀl aldrig sett nice vilken referens?Sommaren-2020 verkar aldrig ta slut
Hojta till om den dÀr fÄr lÀmnaFöll aldrig helt för SARB. Glasbaksida, lite stor och tjock, och sÄ vanlig att de syntes överallt var pÄ minuskontot. Men den hÀr rackaren SARB072, kanske fÄr en plats i lÄdan ÀndÄ. RoséguldsplÀtering, pÀrlvit tavla och utan strecket pÄ visare (oÀndligt mycket snyggare).
Föll aldrig helt för SARB. Glasbaksida, lite stor och tjock, och sÄ vanlig att de syntes överallt var pÄ minuskontot. Men den hÀr rackaren SARB072, kanske fÄr en plats i lÄdan ÀndÄ. RoséguldsplÀtering, pÀrlvit tavla och utan strecket pÄ visare (oÀndligt mycket snyggare).
Jag önskar jag inte hade sett det dÀr inlÀgget.
De Àr sÀllsynta, men inte helt omöjlig att hitta. Dyker upp ett par om Äret, och inte till fantasipriser (SARB037) Ànnu. Blunda... nu!
De Àr sÀllsynta, men inte helt omöjlig att hitta. Dyker upp ett par om Äret, och inte till fantasipriser (SARB037) Ànnu. Blunda... nu!
Ser riktigt bra ut utan bubblan. En datumbubbla, ok - en avlÄng jÀttebubbla, nja.king turtle srpe03..funderar pÄ att flippa
HÄller helt medSer riktigt bra ut utan bubblan. En datumbubbla, ok - en avlÄng jÀttebubbla, nja.
För mig var det första Seikon, nu har jag orimliga förvĂ€ntningar ifall det skulle bli fler.BĂ€sta Seikoân jag haft sett till helheten