Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det sĂ„? Har totalt missat det isf Kanske dom tagit inspiration av modding-modet och Long Island Watch Islander klockornaDom har ju börjat med "custom made", du kan bygga din egen Seiko 5..
Yepp gĂ„ in pĂ„ Seikos hemsida. Det första som dyker upp..Ăr det sĂ„? Har totalt missat det isf Kanske dom tagit inspiration av modding-modet och Long Island Watch Islander klockorna
Yes deras miltant jubilee lÀnkar "62mas" ska tydligen passa. Inte provat sjÀlv. Men vissa ifrÄn andra forum har visat bilder. Sen om dom Àr fejk kan jag inte svara pÄ..Hej!
Vet ni om det gÄr att fÄ ta i en lÀnk (typ jubilee eller liknande) till SPB147?
TÀnkte om strapcode eller nÄgon annan dealer har nÄgot som passar.
Tacksam för svar!
Njae, du kan skapa en klocka som sedan kanske fÄr chansen att tillverkas som den fÄr flest röster.Yepp gÄ in pÄ Seikos hemsida. Det första som dyker upp..
Aha ok..Inte tittat sÄ noga..Njae, du kan skapa en klocka som sedan kanske fÄr chansen att tillverkas som den fÄr flest röster.
Som sagt denna ska passa enligt folk pÄ andra forum. Men som sagt inte testat sjÀlv.Hej!
Vet ni om det gÄr att fÄ ta i en lÀnk (typ jubilee eller liknande) till SPB147?
TÀnkte om strapcode eller nÄgon annan dealer har nÄgot som passar.
Tacksam för svar!
Vad Àr det du har pÄ dig, under klockan alltsÄ?Gym o'clock!
Vad Àr det du har pÄ dig, under klockan alltsÄ?
Aha, vred och vÀnde pÄ bilden men kopplade inte vad fasen den vaHandledsskydd, skadade handleden för fyra Är sedan nÀr jag började trÀna och har anvÀnt dom sedan dess
Jag tyckte min "Pogue5" borde vinna! Den skulle jag bli tvungen att köpa.Denna kommer ni kunna köpa sen nÀr den vinner. Tacka mig efterÄt.
Not badJag tyckte min "Pogue5" borde vinna! Den skulle jag bli tvungen att köpa.
Den Àr ju sÄ uppenbar iaf för en WIS. Varför inte bara göra den, Seiko?Not bad
Postat i 3 trÄdar nu totalt (sorry) men Àr lite hyped pÄ nya klockan!
Faktum Ă€r att den klockan med flest röster âGruppo1881â Ă€r identisk, sĂ„ finns nog en chans att du kan haffa en sĂ„n senJag tyckte min "Pogue5" borde vinna! Den skulle jag bli tvungen att köpa.
Tack och grattis till dig med!Mycket trevlig, fick hem min idag ocksÄ hur kÀnner du för tjockleken?
Har nog identiska problem, inte kollat sÄ mycket Àn men helt in line Àr den nog inteTack och grattis till dig med!
TÀnkte inte sÄ mycket pÄ tjockleken faktiskt. FÄr se efter att jag haft den pÄ en heldag. Kompassringen linjerar helt ok dock. Lite lite off kl 5 och 6.
Nöjd med din?
Stort tack för ditt svar Vincent!Ang Strapcodes 62mas jubilee lÀnkar pÄ nya Seiko spb143,147 och 149...FrÄgade Strapcode om dom passar och det gör dom INTE.
Men dom sa att dom kommer tillverka lÀnkar specifikt för dom..
Dom sa att dom nya lÀnkarna ska komma i slutet pÄ Dec..Stort tack för ditt svar Vincent!
DÄ fÄr jag helt enkelt ha is i magen och hoppas pÄ att de skyndar pÄ haha