Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En riktig tuffing! Men utan att vara överdriven. Bezeln kÀndes uppfriskande o-Seiko pÄ nÄtt vis.God kvÀll kamrater, hÀr rockas Neovintage Titanium Scuba till AW ölen med frun.
Eller hur, en O Seikoig Bezel liksomEn riktig tuffing! Men utan att vara överdriven. Bezeln kÀndes uppfriskande o-Seiko pÄ nÄtt vis.
Har funderat mycket pÄ Hodinkees framgÄngar. VÀl förtjÀnt med all del, hög kvalité osv. SÀkert en av anledningarna till att jag bestÀmde mig för att köpa den. Jag mins att jag bara för ett tag sedan aldrig varit sÀrskilt förtjust i SeikoHodinkee....
VÀl avvÀgt fotoHodinkee....
Kan aldrig ses för mÄnga gÄngerAlle har jo sett denne video, men kan sees en gang til.
Inte sett just den modellen, men vÀldigt ofta drar tavlorna bara Ät en fÀrg i visst ljus.Som första inlÀgg behöver jag lite hjÀlp och guidning.
Jag fastande lite för Solar Street Diver och bestÀllde den grön/svart-tonade SNE543P1.
Men medan den var pÄ vÀg sÄ kÀnner jag att den kanske inte Àr sÄ neutral som en svarta/stÄlfÀrgade SNE541P1. PÄ mÄnga bilder jag sett Àr den grönare Àn vad jag vÀntade mig.
Och nu kommer Ă„ngern smygande.
jag vill kanske inte ha en 543 som gÄr mot grönt utan den mera strikta och renare SNE541.
Ăr det nĂ„gon som har bĂ„da eller har jĂ€mfört dem mera ingĂ„ende och kan hjĂ€lpa mig pĂ„ traven?
Hur grön Àr den?
GÄr det att hitta en SNE541 för ett vettigt pris nÄgonstans?
Kommer att hÀmta ut den 543 som ligger pÄ posten men hur ska jag göra?
Tack SM.Inte sett just den modellen, men vÀldigt ofta drar tavlorna bara Ät en fÀrg i visst ljus.
MÄnga försöker naturligtvis fÄnga detta pÄ bild, sÄ en googling kan ge ett helt annat intryck Àn verkligheten.
SjÀlv tycker jag ofta fÀrgstick i tavlan ger klockan en till dimension, sÄ förhasta dig inte.
Jag tycker den gröna Àr snyggare.Tack SM.
att fÀrger drar Ät olika hÄll i olika ljus Àr ju ok. Hade inte det riktigt i tankarna just dÄ.
Man vill ju bara att de ska dra Ă„t ârĂ€tt hĂ„llâ till sin smaks fördel.
Jag passade pÄ att lÀgga en order pÄ en SNE541 ocksÄ.
SÄ i veckan kan jag jÀmföra dem och i lugn och ro sedan bestÀmma mig.
SpÀnnande! En GS?Dagens. Om 2 veckor kommer jag köpa min "Holy grail". En klocka jag kollat pÄ sedan 2018..
Hehe du fÄr se.. men sjukt exalterad...SpÀnnande! En GS?
Tackar! Redigt fin den dÀr!HÀr kommer lite stöd frÄn mig och min 147:a , vi hoppas pÄ snabbt tillfrisknande!
Ănskar dig en fantastisk kvĂ€ll.
En liten snowflake idag
SLA033 alla dagar i veckan! Förutsatt att du fĂ„r ett riktigt bra pris.Nu kommer AVSLĂJANDET! Har chansen och köpa en av dessa I slutet pĂ„ mĂ„naden. Och personen som sĂ€ljer, lĂ€t mig testa bĂ„da i nĂ„gra dagar för och se vilken jag gillar bĂ€st. Seiko sla017 eller 033. Sjukt svĂ„rt val..vilken skulle ni valt?
- Tekniskt likvĂ€rdiga klockor, mycket fina. Tycker du skall vĂ€lja den du tycker Ă€r snyggast, för det Ă€r ju det valet handlar om hĂ€r.Nu kommer AVSLĂJANDET! Har chansen och köpa en av dessa I slutet pĂ„ mĂ„naden. Och personen som sĂ€ljer, lĂ€t mig testa bĂ„da i nĂ„gra dagar för och se vilken jag gillar bĂ€st. Seiko sla017 eller 033. Sjukt svĂ„rt val..vilken skulle ni valt?
Ahh stör mig lite pÄ bara att det Àr 19mm luggar..hmm..- Tekniskt likvÀrdiga klockor, mycket fina. Tycker du skall vÀlja den du tycker Àr snyggast, för det Àr ju det valet handlar om hÀr.
017, utan att blinka. Fy tusan va snygg den Ă€r!Nu kommer AVSLĂJANDET! Har chansen och köpa en av dessa I slutet pĂ„ mĂ„naden. Och personen som sĂ€ljer, lĂ€t mig testa bĂ„da i nĂ„gra dagar för och se vilken jag gillar bĂ€st. Seiko sla017 eller 033. Sjukt svĂ„rt val..vilken skulle ni valt?