Naj naj naj! HÀng inte upp dig pÄ en sÄdan simpel sak Finns massor av coola band i 19mm! Speciellt till Seiko dykare DÄ fÄr du leta upp nÄgot annat att hÀnga upp dig pÄAhh stör mig lite pÄ bara att det Àr 19mm luggar..hmm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Naj naj naj! HÀng inte upp dig pÄ en sÄdan simpel sak Finns massor av coola band i 19mm! Speciellt till Seiko dykare DÄ fÄr du leta upp nÄgot annat att hÀnga upp dig pÄAhh stör mig lite pÄ bara att det Àr 19mm luggar..hmm..
Ja, Àgde ju den gröna..riktigt bra..men om du har möjlighet sÄ köp sla033 pÄ engÄng... Men stor prisskillnad. Men 033 kÀnns mer som orginalet. Men rent kvalitetsmÀssigt Àr dom rÀtt lika förutom att 033 har bÀttre urverk..Jag Àr sjukt sugen pÄ en SPB151J1 Willard. Jag köpte dock en Mini Turtle rÀtt nyligen som jag Àr galet nöjd med.
Àr det vÀrt att lÀgga 10k pÄ att uppgradera? - ( jag ska ev sÀlja min Sinn 556a nÀr den kommer tillbaka frÄn tyskland, sÄ dÄ kan denna fÄ ersÀtta den
NÄgon Willard Àgare som har Äsiker pÄ klockan?
sant, men jag tycker nog att 033 blir lite vÀl dyr just nuJa, Àgde ju den gröna..riktigt bra..men om du har möjlighet sÄ köp sla033 pÄ engÄng... Men stor prisskillnad. Men 033 kÀnns mer som orginalet. Men rent kvalitetsmÀssigt Àr dom rÀtt lika förutom att 033 har bÀttre urverk..
Ja en till sak jag grubblat över (och sÀljaren som jag fick lÄna sla017, 033 höll lite med), Àr att för samma pengar som en sla017 och 033 kostar sÄ fÄr man en Tudor, Omega ele tex en Breitling. Och dÄ Àr jag en riktig Seiko fanboy Sla017 och 033 Àr RIKTIGT BRA , inge snack om saken och skulle lÀtt kunna Àga dom, men blir lite kluven..??sant, men jag tycker nog att 033 blir lite vÀl dyr just nu
Sant, man fÄr en riktigt fin omega för de pengarna, men alltsÄ 033 Àr Riktigt cool den med, frÄgan Àr ifall jag inte hade tagit den framför en tudor, eller omegaJa en till sak jag grubblat över (och sÀljaren som jag fick lÄna sla017, 033 höll lite med), Àr att för samma pengar som en sla017 och 033 kostar sÄ fÄr man en Tudor, Omega ele tex en Breitling. Och dÄ Àr jag en riktig Seiko fanboy Sla017 och 033 Àr RIKTIGT BRA , inge snack om saken och skulle lÀtt kunna Àga dom, men blir lite kluven..??
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5662456Sitter och suger litet pÄ SLA043.
NÄgon som vet var SLA043 köps ny för bÀsta pris? Alternativt begagnat i nyskick. Finns den att prova i Stockholm nÄgonstans?
Skiljer den sig avsevÀrt frÄn SPB143? Priset Àr ju minst sagt olika för dem.
Ja, tack! Har ocksÄ sett den sidan!
NÄgon som vet var SLA043 köps ny för bÀsta pris? Alternativt begagnat i nyskick. Finns den att prova i Stockholm nÄgonstans?
Billigare med en SARB033!sant, men jag tycker nog att 033 blir lite vÀl dyr just nu
Ja skiljer sig pÄ stÄl, urverket, finish mm. Men om man mÀrker en stor skillnad med ögat..hmm..men skillnad Àr det. Listar vÀl ca 55k hos AD. Funderat sj pÄ en. Men SLA017 Àr mer klassisk..Sitter och suger litet pÄ SLA043.
Jag hÄller med, haft bÄda. SLA043 Àr ett rejÀlt steg upp.
- Lika men ÀndÄ olika. Stor skillnad pÄ finish, kÀnsla och gÄngegenskaper, men det skall det ju vara med tanke pÄ prisskillnaden. Har haft SPB143 och var mycket nöjd med den, men har nu en SLA043 och det Àr nÄgonting helt annat.
- Kan finnas en kvar hos Klockmaster Globen.
SLA033!Nu kommer AVSLĂJANDET! Har chansen och köpa en av dessa I slutet pĂ„ mĂ„naden. Och personen som sĂ€ljer, lĂ€t mig testa bĂ„da i nĂ„gra dagar för och se vilken jag gillar bĂ€st. Seiko sla017 eller 033. Sjukt svĂ„rt val..vilken skulle ni valt?
Pm!Ăr gode sugen pĂ„ en mini turtle faktiskt. Blev först lite avskrĂ€ckt av diametern pĂ„ 42mm men mĂ€rkte att den bĂ€rs relativt litet och passar handleden bra. Om nĂ„n har trĂ„ngt i klockförrĂ„det Ă„ vill bli av med en sĂ„ skriv gĂ€rna.