Grattis, den Àr riktigt snygg den dÀr, fan vet om det inte blir en sÄn oxÄVÀlkommen till klubben! Valde kanske forumets enda G/S, gubbcharm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, den Àr riktigt snygg den dÀr, fan vet om det inte blir en sÄn oxÄVÀlkommen till klubben! Valde kanske forumets enda G/S, gubbcharm
FrÄgan Àr om man nÄnsin kommer att köpa en dyr klocka igen nÀr dessa Àr sÄ förbannat braFinns ju en del att vÀlja pÄ
Gillar ocksÄ den blÄ, nÀstan GS qualitÀt pÄ sunbursten!
MĂ„nga tror att set Ă€r en Seiko5 âdiverâ utan vridring men det Ă€r faktikt en egen boett, som du skrev 40mm
visst Àr de trevliga-Hej dÀr! Fick hem min igÄr
TÀnkte precis skriva att det var hemskt med snö alla fÄtt. Men dÄ Àr vi inte ensamma i Blekinge med regn och stormSkÄnsk vinter
Snö i nordöstra skÄneTÀnkte precis skriva att det var hemskt med snö alla fÄtt. Men dÄ Àr vi inte ensamma i Blekinge med regn och storm
Ja jag vet ju var du bor FÄr vÀl se nÀr det vita möglet landar hÀr medSnö i nordöstra skÄne
TÀnkte precis skriva att det var hemskt med snö alla fÄtt. Men dÄ Àr vi inte ensamma i Blekinge med regn och storm
Nice camo-Hej dÀr! Fick hem min igÄr
Gillar verkligen det de gjort med sina instegsmodeller pÄ slutetFrÄgan Àr om man nÄnsin kommer att köpa en dyr klocka igen nÀr dessa Àr sÄ förbannat bra
LÀckert!visst Àr de trevliga
Denna..Vilken modell som finns att köpa idag skulle ni vÀlja som Àr som sarb033? Behöver en gada klocka. 20 mm lugs Àr ett mÄste med svart urtavla.
Har provat precis den dÀr i butik men jag gillade inte "siffrorna" i urtavlan. Den vita var bÀttre pÄ det viset men vill ha en svart sÄklart lolDenna..
Vilka Siffror?Har provat precis den dÀr i butik men jag gillade inte "siffrorna" i urtavlan. Den vita var bÀttre pÄ det viset men vill ha en svart sÄklart lol
Jag har en k1 som jag tÀnkte lÄta gÄ vidare om du Àr intresserad? har inte anvÀnt gummit och en original lÀnk som jag köpte till efter.Köpte du den frÄn creationwatch ? MÄste sÀga att jag Àr lite sugen pÄ en SKX igen
Vilka Siffror?
SPB147 pÄ bondnato hÀr.
Vilken modell som finns att köpa idag skulle ni vÀlja som Àr som sarb033? Behöver en gada klocka. 20 mm lugs Àr ett mÄste med svart urtavla.