• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

VĂ€lkommen till klubben! Valde kanske forumets enda G/S, gubbcharm đŸ€Ł
23BE8B4E-AEA6-4207-9839-EF6491887CA4.jpeg
Grattis, den Ă€r riktigt snygg den dĂ€r, fan vet om det inte blir en sĂ„n oxĂ„ đŸ€Ł
 
Finns ju en del att vĂ€lja pĂ„ 😆
Gillar ocksÄ den blÄ, nÀstan GS qualitÀt pÄ sunbursten!

9AEFC290-2890-4F11-8854-FA59700A57F4.jpeg

MĂ„nga tror att set Ă€r en Seiko5 ”diver” utan vridring men det Ă€r faktikt en egen boett, som du skrev 40mm
FrÄgan Àr om man nÄnsin kommer att köpa en dyr klocka igen nÀr dessa Àr sÄ förbannat bra
 
Vilken modell som finns att köpa idag skulle ni vÀlja som Àr som sarb033? Behöver en gada klocka. 20 mm lugs Àr ett mÄste med svart urtavla.
 
Vilken modell som finns att köpa idag skulle ni vÀlja som Àr som sarb033? Behöver en gada klocka. 20 mm lugs Àr ett mÄste med svart urtavla.

Inte en Seiko förvisso, sÄ jag blir vÀl utjagad med facklor ur trÄden.
Men Orient Star RK-AU0004B tycker jag passar bra som alternativ till Sarb033. Jag hade en fram till tidigare i veckan dÄ jag sÄlde den till fördel för en SPB123J1 (Vit Alpinist). Men kan varmt rekommendera.

1610020490357.png
 
Tillbaka
Topp