Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, kör en till dubbelpostning.HÀrlig samling!!!
Tackar, kör en till dubbelpostning.
Vet inte om det Àr favvotrippeln, men med dessa tre skulle man nog klara alla aktiviteter.
Jag Àr inte den som blir avundsjuk men Àrligt talat.... jag hatar dig lite idag...
Snyggt i vanlig ordning! Bara en möglig vintagedykare som saknas.SlÀnger in en SOTC (state of the collection)
Bra samling, men det skulle inte skada att fÄ in nÄt med fÀrg ocksÄ.SlÀnger in en SOTC (state of the collection)
Vet inte om jag gÄtt framÄt eller i sidled, men för 1,5 Är sedan sÄg det ut sÄ hÀr:
KÀnns i alla fall som att jag har bÀttre spridning pÄ grejerna nu.
Jag har ju massa ljustavlade nu!Bra samling, men det skulle inte skada att fÄ in nÄt med fÀrg ocksÄ.
(enda fÀrgen Àr vÀl röd visare/text pÄ GMT:n och röd text pÄ mini-SKX:n)
Det gÄr Ät rÀtt hÄll iaf...Jag har ju massa ljustavlade nu!
StÀller mig gÀrna i kön till denna om det blir sÄ att den fÄr vandra vidareSBCM023
Den kön Àr nog full nu, men OK.StÀller mig gÀrna i kön till denna om det blir sÄ att den fÄr vandra vidare
SBGM= 39mmIntressant fenomen det dÀr med storleken pÄ klockor pÄ bild kontra irl. SBCM'en ser ju inte alls sÀrskilt liten ut pÄ dina bilder. Hur stor Àr SBGM001'an?
Grymt snygg, men jag trodde du bara körde quartz nuförtiden
Ă terkommer till denna. SBGJ007. Tror jag skulle kunna bli OWG med den. 36000bph, GMT, +4/-2spd, vitguld.
Ja precis, men med enbart en automatisk klocka hade man ju klarat sig.Grymt snygg, men jag trodde du bara körde quartz nuförtiden