Tobyponken
Basic
Den dÀr var riktigt trevlig. Kan du presentera skönheten?Denna trillade in idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr var riktigt trevlig. Kan du presentera skönheten?Denna trillade in idag
Nano universe ref: szsj005..Den dÀr var riktigt trevlig. Kan du presentera skönheten?
Jag köpte ocksÄ en SPB143 i höstas som kommer att fÄ göra ett Äterbesök hos à F inom kort. Fullt dragen mÀter jag den till -5 spd men efter bara nÄn timme har det sjunkit till -40 spd.Hej!
Jag införskaffade en Seiko SPB143 i höstas. Jag Àr vÀldigt nöjd med klockan i sin helhet. KÀnslan, designen och hur den sitter pÄ handleden Àr kanon
Men lite fundersam till vad man kan förvÀnta sig av precisionen i att hÄlla tiden.
Hur mycket felmarginal Àr rimligt pÄ ett nytt verk som detta?
Snyggt , du köpte den..?!?
Grattis till Willy ser sweet ut!
Men en sak..du har ju NATO..
Nato Àr den sÀmsta skiten som uppfunnitsMen en sak..du har ju NATO..
Hahaha..nÀÀ Nato Àr bÀst..Nato Àr den sÀmsta skiten som uppfunnits
NÀ jag kör detta tills jag orkat justera lÀnken.
Eventuellt. Skickar PMFunderar pÄ en Seiko spb151j1 willard. NÄgon som har en till salu..?
Denna trillade in idag
Ja, riktigt fina.Wow rekommenderar dessa Zulu seatbelt zulu nato. Köpte sjÀlv ett sandfÀrgat och ett grÄtt av @JonasUppsala. Riktigt bekvÀma och mjuka..och stÄlet gÄr igenom hela lÄset sÄ inga stift som kan lossna vid lÄset...
Skön svÀrta pÄ tavlan, snygg klockaDenna trillade in idag
Den Àr helt underbar . VÀldigt lik min gamla grand seiko bÄde i utseende och kvalitet.NÄgra tankar kring klockan? Tycker den verkar riktigt bra. Sugen pÄ den blÄa.
Tack! Ja den Àr riktigt fin.Den dÀr var riktigt trevlig. Kan du presentera skönheten?
Oh my, that green....Dags för kaffe!
You got the best combosKan fort inte efter 4 mÄnader fort inte bestÀmma mig vilket band jag ska ha..
Jag har en 4R35 som gick ca -20 sekunder per dygn. Efter att jag fick den ruckad hos urmakare sÄ gÄr den +-5 sekunder per dygn nÀr jag bÀr den.Bra info, tack!
Har nu gjort lite nya tester innan jag kan ta mig ivÀg till en urmakare. Det Àr ju inte ett jÀttestort problem sÄ har vÀl ingen stress egentligen.
Hur som, efter att ha mÀtt i 48h sÄ diffar den totalt -29 sekunder. Första dygnet sÄ diffade den -13 sek och andra dygnet -16. Vet inte hur jag mÀtte förra gÄngen... SÄ deligger vÀl troligen inom ramarna Àven om det Àr pÄ högre delen av spannet. Ska testa variera positionen under nattetid och se om det gör nÄgon skillnad ocksÄ.
Det blir spÀnnande att se.