Code
AKA Vincent B
Provat Isofrane?LĂ€gger ut denna med helt âfelâ gummi (dock grymt skönt & rĂ€tt för mig)![]()
spb143
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Provat Isofrane?LĂ€gger ut denna med helt âfelâ gummi (dock grymt skönt & rĂ€tt för mig)![]()
spb143
Har du Breitling gummi pÄ din Seiko?De e fina men jag vill ha viklÄs![]()
![]()
Watchia har den för 10.700 kr sproilans ny.
NÄgon som handlat frÄn denna för mig okÀnda sajt?
TÀnk inte! Det finns inga genvÀgarFunderar pÄ en Seiko spb151j1 willard. NÄgon som har en till salu..?![]()
Har funderat och funderat...den Àr riktigt bra..men vet inte om jag Àr sÄ sugen pÄ att slÀnga typ 30k pÄ en Seiko. MissförstÄ mig rÀtt nu..men i den prisklassen Àr man tyvÀrr uppe i Tudor, Omega, Breitling klassen..har svÄrt och motivera mig..TÀnk inte! Det finns inga genvÀgar![]()
![]()
Har funderat och funderat...den Àr riktigt bra..men vet inte om jag Àr sÄ sugen pÄ att slÀnga typ 30k pÄ en Seiko. MissförstÄ mig rÀtt nu..men i den prisklassen Àr man tyvÀrr uppe i Tudor, Omega, Breitling klassen..har svÄrt och motivera mig..
Och jag Àr ÀndÄ ett Seiko-fan..
Nja, dÀr naggades din fanatism lite i kanten Vincent! Trodde aldrig en True SeikoWis skulle dra in Swissarna i denna trÄd.Och jag Àr ÀndÄ ett Seiko-fan..![]()
Jag har handlat frÄn dem nÄgra gÄnger. De skeppar frÄn Danmark dÀr de har sÀtet.Watchia har den för 10.700 kr sproilans ny.
NÄgon som handlat frÄn denna för mig okÀnda sajt?
Jag har handlat frÄn dem nÄgra gÄnger. De skeppar frÄn Danmark dÀr de har sÀtet.
Allt har fungerat fint. Det enda som kanske irriterar Àr att de vill ha 65,- för frakten som Àr lÄngsam och 115 för express pÄ 2-4 dagar.
Den kunde de nog bjuda pÄ men man kan ju rÀkna in den i slutpriset sÄ kÀnns det bÀttre.![]()
NÄgra tankar kring klockan? Tycker den verkar riktigt bra. Sugen pÄ den blÄa.![]()
En liten snowflake idag
Hmm ... rÀtt lugnt. Men sedan sÄg jag att exakt samma klocka, samma bilder inkl. serienr, listas Àven av en annan japan. Jag har mejlat bÄda och frÄgat. Den första har svarat pÄ frÄgor om servicebehov och Àven sagt att den andra sannolikt plagierat hans bilder. Det mÀrkliga i sÄ fall Àr att den andra verkar ha lagt ut sin annons en mÄnad innan den som anser sig plagierad.Hört mycket gott om just japaner pÄ Ebay, och med 99,5 i omdömme med över tusen affÀrer Àr det nog rÀtt lugnt.
Glöm bara inte tull och moms.
Hmm ... rÀtt lugnt. Men sedan sÄg jag att exakt samma klocka, samma bilder inkl. serienr, listas Àven av en annan japan. Jag har mejlat bÄda och frÄgat. Den första har svarat pÄ frÄgor om servicebehov och Àven sagt att den andra sannolikt plagierat hans bilder. Det mÀrkliga i sÄ fall Àr att den andra verkar ha lagt ut sin annons en mÄnad innan den som anser sig plagierad.
Om du Àr snÄl/sparsamHej!
Min första post hÀr. Kan vÀll vara passande med ett av mina första köp, som jag fortfarande Àr nöjd med.
Funderar pÄ Miltat Super O-boyer/Oyster. Men lite osÀker pÄ om det Àr vÀrt det dÄ jag Àr lite prskÀnslig/snÄl.
![]()
VĂ€lkommen!Hej!
Min första post hÀr. Kan vÀll vara passande med ett av mina första köp, som jag fortfarande Àr nöjd med.
Funderar pÄ Miltat Super O-boyer/Oyster. Men lite osÀker pÄ om det Àr vÀrt det dÄ jag Àr lite prskÀnslig/snÄl.
![]()
Tack för svar.Om du Àr snÄl/sparsamsÄ tycker jag att du kan köra pÄ originallÀnken eller sÄ köper du en billigare (och enklare) lÀnk frÄn exempelvis Tid & Ting.
Det Àr aldrig fel med gummi pÄ en dykare!VÀlkommen!
Jag tÀnkte ocksÄ i de banorna med min SKX, men har blivit allt mer nöjd med originallÀnken, rasslet Àr rÀtt charmigt och framförallt bekvÀmt. NÀr det kommer till gummi sÄ Àr mitt förstahandsval ett Bonetto 284, tycker de Àr bekvÀmare Àn Crafter Blue och dessutom rimligt prissatta, sÄ vill du testa nÄgot nytt och Àr priskÀnslig kan jag rekommendera ett 284!
SjÀlva lÀnken lÀr vara bÀttre men spÀnnet Àr av ungefÀr motsvarande kvalitet. Det Àr f.ö. ok att lÀnka. MÄnga hÀr handlar pÄ och kan rekommendera Tid & Ting som och figurerar hÀr pÄ forumet precis som Royal Straps och nÄgra till butiker.Tack för svar.
Nu vet jag inte om det Àr ok att lÀnka hÀr, men faktum Àr att jag hittade en passande oyster just via Tid & Ting: Oyster
Men dÀr kickar ju en annan del av min personlighet in som skriker nÄgot i stil med "NÀr du ÀndÄ ska köpa sÄ Àr det bÀttre att köpa kvallité"
FrÄgan Àr ju hur stor skillnad det Àr pÄ ett 350-kronors Oyster och orginalbandet?
SjÀlva lÀnken lÀr vara bÀttre men spÀnnet Àr av ungefÀr motsvarande kvalitet. Det Àr f.ö. ok att lÀnka. MÄnga hÀr handlar pÄ och kan rekommendera Tid & Ting som och figurerar hÀr pÄ forumet precis som Royal Straps och nÄgra till butiker.
Bra info, tack!Jag skulle rekommendera ett besök till en urmakare, ja. 36 efter 4R handlar mest om funktioner, datum eller dag/datum. De fyra tecknen efter bindestrecket anger vilken boett klockan har.
De sÄg fina ut! Har köpt nÄt liknande frÄn singularstraps.se som jag ocksÄ varit vÀldigt nöjd med. AnvÀnder inte nato sÄ ofta men man vill ju ha nÄgra i lÄdan utifall att.Wow rekommenderar dessa Zulu seatbelt zulu nato. Köpte sjÀlv ett sandfÀrgat och ett grÄtt av @JonasUppsala. Riktigt bekvÀma och mjuka..och stÄlet gÄr igenom hela lÄset sÄ inga stift som kan lossna vid lÄset...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag anvÀnder mest nato faktiskt. Gillar "toolwatch/field watch looken"..De sÄg fina ut! Har köpt nÄt liknande frÄn singularstraps.se som jag ocksÄ varit vÀldigt nöjd med. AnvÀnder inte nato sÄ ofta men man vill ju ha nÄgra i lÄdan utifall att.![]()
Wow rekommenderar dessa Zulu seatbelt zulu nato. Köpte sjÀlv ett sandfÀrgat och ett grÄtt av @JonasUppsala. Riktigt bekvÀma och mjuka..och stÄlet gÄr igenom hela lÄset sÄ inga stift som kan lossna vid lÄset...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack..Snyggt!![]()
Lev med det ett tag, lider du av det, byt till ett bÀttre.Hej!
![]()