Code
AKA Vincent B
Srpf77k1...Snygg tavla pÄ den, vad heter den Srpdjgdsf15324? Vill sÀtta pÄ önskelistan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Srpf77k1...Snygg tavla pÄ den, vad heter den Srpdjgdsf15324? Vill sÀtta pÄ önskelistan.
Kanske att jag skulle valt en srpe61 istÀllet med borstad glasring istÀllet för polerad, blir vÀldig glansigt som det Àr nu ihop med tavlan.Jo men faktiskt riktigt nöjd. Hade lite problem med att fÄ till passningen pÄ lÀnken, endast tvÄ hÄl i spÀnnet. Lyckades pÄ nÄgot vis fÄ till det sÄ nu sitter den som gjuten. Storleken Àr hur bra som helst l2l runt 44mm och tavlan Àr helt fantastisk . LÀnken i övrigt pratar vi inte om, Seiko ju
Tack!Srpf77k1...
KĂĂĂĂĂĂĂP!!!NĂ€stan sĂ„ man mĂ„ste köpa nya Turtle
Du mÄste öppna boettlocket och kolla om det Àr version B eller C i klockan. Om det Àr en 7s26b sÄ Àr det frÄn 2010 eller Àldre. 2011 kom den sista iterationen av av 7s26-verket, dvs 7s26c.NÀst intill OWG med denna Seiko skx007 sedan 5 Är tillbaka, med fÄ undantag i korta stunder. Jag köpte den dÄ begagnad pÄ auktion. Jag har försökt tyda Äret den gjordes, och med hjÀlp av https://retroseiko.co.uk/seiko-serial.htm fÄr jag fram att den Àr gjord 2002 eller 2012. VÀlkÀnda 7s26-verket har de kört sedan 1996 tydligen. Jag har anvÀnt den enormt mycket och den har varit med pÄ mÄnga av jordens hörn. Snorkling, vandringar, strandhÀng, bad och allt vad ni vill, utan att den ser mÀrkbart sliten ut. Med det sagt tycker jag det Àr svÄrt att veta om det kan vara 02a eller frÄn 2012, med tÄligheten kÀnner jag att det kan vara vad som.
NÄn kunnig sjÀl som kan gissa med nÄgot annat kÀnnetecken? Tacksam för input!
Den Àr riktigt snygg och bra Storlek pÄ 38mm...Jag spammar lite nu men kan inte sluta kolla pÄ denna underbara tavla
Ja verkligen Synd att inte den blÄ ocksÄ kommer pÄ lÀnk. Min sambo blev sugen pÄ en sÄn. Men det kanske finns andra passande lÀnkar till den hÀr modellen ?Den Àr riktigt snygg och bra Storlek pÄ 38mm...
Ăr det nĂ„got som Ă€r bra sĂ„ Ă€r det dina bilder. Man blir ju köpsugen pĂ„ klockor som man egentligen inte haft en tanke pĂ„ att köpa. Alpinist och nu Arnie.Vart denna idag igen..riktigt bra
Hahaha tack..pĂ„tal om Alpinist och Arnie..detta Ă€r andra gĂ„ngen jag Ă€ger bĂ„da. SĂ„ rekommenderar dom. Arnie kĂ€nns sjukt toolig. Och en klassiker ifrĂ„n Arnold filmerna. Men dĂ„ ska det vara den Arnie modellen jag har, ej dom nya. Första re-issue modellen Ă€r ju lik orginalet mest..Ăr det nĂ„got som Ă€r bra sĂ„ Ă€r det dina bilder. Man blir ju köpsugen pĂ„ klockor som man egentligen inte haft en tanke pĂ„ att köpa. Alpinist och nu Arnie.
Jag fÄr lÀsa in mig pÄ Arnie och kanske se nÄgon av filmerna sÄ fÄr vi vÀl se vad som hÀnder.Hahaha tack..pÄtal om Alpinist och Arnie..detta Àr andra gÄngen jag Àger bÄda. SÄ rekommenderar dom. Arnie kÀnns sjukt toolig. Och en klassiker ifrÄn Arnold filmerna. Men dÄ ska det vara den Arnie modellen jag har, ej dom nya. Första re-issue modellen Àr ju lik orginalet mest..
Han bar den bla i PredatorJag fÄr lÀsa in mig pÄ Arnie och kanske se nÄgon av filmerna sÄ fÄr vi vÀl se vad som hÀnder.
Komplettera med en 007.....Dubbla skx börjar kÀnnas lite fel. Vet bara inte om det Àr min 399 eller (nu moddade) 009 som ska fÄ stanna. Vad tycker folket?
100%SPB143 = OWG...
Det kan man tycka. Vill dock göra plats för att pröva ngt nytt. Typ en SPB153 eller SPB143Komplettera med en 007.....
Jag tror att du skulle Ängra dig om du gjorde dig av med en av dessa. KÀnns som "sparaklockor" bÄda tvÄ. Faktiskt.Det kan man tycka. Vill dock göra plats för att pröva ngt nytt. Typ en SPB153 eller SPB143
Klart du ska behÄlla dem, Àr inga stora pengar du fÄr in ÀndÄ.Dubbla skx börjar kÀnnas lite fel. Vet bara inte om det Àr min 399 eller (nu moddade) 009 som ska fÄ stanna. Vad tycker folket?
Skarpa bilder! Nu blir man sugen pÄ en Arnie..Riktigt grym pÄ svart Borealis gummi ocksÄ..
Köp en riktig cool toolwatch...Skarpa bilder! Nu blir man sugen pÄ en Arnie..
Ja jag fĂ„r se. Men har bara âsparaklockorâ och kan inte spara pĂ„ alltJag tror att du skulle Ă„ngra dig om du gjorde dig av med en av dessa. KĂ€nns som "sparaklockor" bĂ„da tvĂ„. Faktiskt.