Snacka om innovativt skapandeDet Àr en magisk samuarjkrona, den dyker endast upp vid fullmÄne om rÀtt haiku lÀses![]()
![Grinning face with big eyes :smiley: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snacka om innovativt skapandeDet Àr en magisk samuarjkrona, den dyker endast upp vid fullmÄne om rÀtt haiku lÀses![]()
Snacka om innovativt skapande![]()
NĂ„gon aning om vad dessa kommer 1500
1500 euro skrev MonochromeNĂ„gon aning om vad dessa kommer kosta?![]()
![]()
Det Àr tyvÀrr en förlorad konst, som den ytterst synliga kronan pÄ SKX:en kan förtÀlja
![]()
Ăr klockan ny? Alltid undrat hur SKX kommer med romerska siffror.
Cool! Den har jag aldrig sett innan!
Vilken gullig krona
Hela klockan Àr gullig! Jag menar har du sett en dykare med 7 bar tÀthet?Vilken gullig krona![]()
Brian may.Cool! Den har jag aldrig sett innan!
TackBrian may.
SPB143 synes Ä ha fÄtt ny urtavle. Lumepip til hÞyre er lagt til - men bevel rundt datovinduet er borte. Synes versjon 1.0 er finere enn denne nye 1.1:
![]()
Kilde: https://www.watchuseek.com/threads/seiko-diverâs-1965-modern-re-interpretation-spb143j1-spb145j1-spb147j1-spb149j1.5141327/page-258#post-53088896
Kool! Heter dessa bara SQ-100 eller nÄgot mer?![]()
Hittade pÄ www sÄ blir nog svÄrtPosta en bild pÄ baklocket sÄ kan vi hjÀlpa dig![]()
Det kom en ny version av ISO6425 2018 som bl.a. gjort att Seiko har Àndrat beteckning pÄ en del modeller.Kanske har ISO standard uppdaterats? UrsÀkta min frÀcka killgissning![]()
Hittade pÄ www sÄ blir nog svÄrt