Dagens..Àgt denna i snart 7mÄn och fort riktigt bra. HÀr pÄ ett zulu padded tropic, riktigt bra band..
7 mÄnader mÄste ju vara ett rekord?
Men jag hÄller med. Det Àr en stabil klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dagens..Àgt denna i snart 7mÄn och fort riktigt bra. HÀr pÄ ett zulu padded tropic, riktigt bra band..
Nope inte rekord...7 mÄnader mÄste ju vara ett rekord?
Men jag hÄller med. Det Àr en stabil klocka!
Perfekt! Har funderat pÄ vad Hardlex var. Tack för förklaringen.Tja! Ganska sÀker pÄ att skx linjen har seikos hardlex glas som Àr mer reptÄligt Àn mineralglas men mindre reptÄligt Àn safirglas
Samma som Royal Straps@Back - Du fÄr det ogsÄ her: https://www.watchgecko.com/zuludiver-vintage-padded-tropical-rubber-watch-strap
KjĂžpte mitt derfra.
Ser fortfarande ingen anmÀlan till #owgmarch...?Efter att ha testat olika band tycker jag nog Isofrane passar bÀst..
NÀÀ vet inte om jag skulle klara det?Ser fortfarande ingen anmÀlan till #owgmarch...?
Om senaste SPBarna Àr strapmonster sÄ Àr detta ypperligt tillfÀlle att bevisa det. Kom igen nu!NÀÀ vet inte om jag skulle klara det?
Var det Àven dÀr du köpte dina clasps?@Back - Du fÄr det ogsÄ her: https://www.watchgecko.com/zuludiver-vintage-padded-tropical-rubber-watch-strap
KjĂžpte mitt derfra.
Ja, det var det. Bestiller man samlet for GBP100 sÄ sendes det frakfritt og med DHL Express. Da tar det kun 1-2 dager fra bestilling til levert pÄ dÞren hjemme her i Norge.Var det Àven dÀr du köpte dina clasps?
Riktigt snygg klocka... Synd att de inte Àr tillgÀngliga lÀngre :/Idag SBDX017 pÄ armen.
Den Àr riktigt bra! Det dyker upp en dÄ och dÄ pÄ sÀljtrÄden hÀr pÄ KS. Det finns en SBDX001 ute nuRiktigt snygg klocka... Synd att de inte Àr tillgÀngliga lÀngre :/
Vill verkligen ha en sÄn modell i min samling
Snygg slipning pÄ glaset!NyförvÀrv
Ja...vilken ska du ha i mars?OcksÄ riktigt bra
Hahaha jadu...har svÄrt o bestÀmma mig..Ja...vilken ska du ha i mars?
Bara att köra. Vad Àr det vÀrsta som kan hÀnda?Hahaha jadu...har svÄrt o bestÀmma mig..
Gillar fÀrgen!Seiko SZSB013.
NÄgon aning om vad dessa kommer kosta?Nya Seiko Presage GMT modeller..Snart en AD nÀra dig..
Jag ser ingen krona...En liten rackare frÄn juni 1971.
Jag ser ingen krona...