Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade man hittat en fin 6309 i originalskick och lika orörd / fin som din (och hade haft rÄd) hade det varit ett enkelt val. Men annars fÄr man nöja sig med trams!![]()
PÄ tok för mycket nya mÀrkliga versioner av Turtles i trÄden. 6306 frÄn 78 definitivt utan safir, keramik och annat trams.![]()
![]()
SÄlde nyss en NOS 6309 till en annan medlemHade man hittat en fin 6309 i originalskick och lika orörd / fin som din (och hade haft rÄd) hade det varit ett enkelt val. Men annars fÄr man nöja sig med trams!
edit: 6306*
Riktigt fin! hÀrlig tavlaHÀr har vi nyförvÀrvet!![]()
![]()
uncle seikoBlev nyligen med grön Willard och gillar klockan men Ă€r inte helt sĂ„ld pĂ„ bandet. Ăr det nĂ„gon som har tips pĂ„ bra band som funkar till denna och stĂ€llen man kan hitta dem?
Bild för det Àr roligare.
![]()
Ja, jag gillar den ocksÄ. Har aldrig haft en klocka med vit urtavla tidigare sÄ det kÀnns frÀscht. FÀrgen pÄ tavlan kÀnns vÀldigt ren eftersom den inte har nÄgra trick för sig med sunburst eller struktur eller sÄ. En helt vanlig slÀt vit alltsÄ!Riktigt fin! hÀrlig tavla![]()
Tack! En klassisk vÄffla kanske?uncle seiko
Jag tycker det bruna ser fint ut!Brun eller blÄ gummi?
![]()
Blev blÄ, med original claspen. SmÄ obekvÀmt dock.Jag tycker det bruna ser fint ut!
finns mÄnga varianter hos uncle seiko!Tack! En klassisk vÄffla kanske?
Haha ja precis!
LÀnken Àr frÄn Seiko men den satt inte pÄ klockan frÄn start. Tror att lÀnken Àr korrekt eller vÀldigt lik den som satt pÄ och de Àr frÄn mer eller mindre samma Är. Kan kolla stÀmplarna under kvÀllen.
IkvĂ€ll Ă€r det kvĂ€ll men den Ă€r sĂ„ld.Ăr det kvĂ€ll snart?
Blev blÄ, med original claspen. SmÄ obekvÀmt dock.
![]()
![]()
Jag Àr alltid öppen för bytesförslag.Vill haa... Villhöver!
StiligtSeikofredag![]()
TackarStiligt![]()
Nato frĂ„n haveston Som gjord för den!Blev nyligen med grön Willard och gillar klockan men Ă€r inte helt sĂ„ld pĂ„ bandet. Ăr det nĂ„gon som har tips pĂ„ bra band som funkar till denna och stĂ€llen man kan hitta dem?
Bild för det Àr roligare.
![]()
Snygg kombo!Nato frÄn haveston Som gjord för den!
![]()
Game on
![]()
Fasen sÄ sommarfrÀscht alltihop-Nu kör vi!
1. Klassikt nato i blÄtt och vit frÄn Strapped.se
![]()
2. Seatbelt i grÄtt frÄn ZD
![]()
3. Quick gummi frÄn Watchwear
![]()
4. Waffle frÄn @tidochting.se
![]()
5. Tropic frÄn ZD
![]()
6. Klassikt nato i grÄtt frÄn WB
![]()
Mina tankar:
âąKlockan funkar pĂ„ samtliga av banden jag testat.
Den gjorde sig förvÄnansvÀrt bra pÄ de grÄa natos.
Det gÄr inte att lÄta bli att tÀnka pÄ ett gummi i blÄtt. Först tÀnker jag det blir svÄrt att matcha den blÄa fÀrgen i bezelringen. Men jag tycker att det funkade bra pÄ det blÄa gummit pÄ bilden.
Gummi i svart funkar utan problem. Det funkar vÀl till det mesta.
Har nÄgon mer hÀr testat sin SPB213 pÄ nÄgot annat band?
Den första combon med blÄ/vitt Nato var riktigt snygg!-Nu kör vi!
![]()
![]()
![]()
![]()
5. Tropic frÄn ZD
![]()
![]()
Mina tankar:
Det gÄr inte att lÄta bli att tÀnka pÄ ett gummi i blÄtt. Först tÀnker jag det blir svÄrt att matcha den blÄa fÀrgen i bezelringen. Men jag tycker att det funkade bra pÄ det blÄa gummit pÄ bilden.
-Nu kör vi!
![]()
![]()
![]()
![]()
5. Tropic frÄn ZD
![]()
![]()
Mina tankar: