LI0N
Silver
Synd dÄ denna har bÀttre fÀrg Àn RolexModdar i all Àra, men ska jag vara Àrlig sÄ Àr det rÀtt töntigt att ha en klocka som försöker se ut som en rolex... För mig gÄr det fetbort!
![Face with tears of joy :joy: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Synd dÄ denna har bÀttre fÀrg Àn RolexModdar i all Àra, men ska jag vara Àrlig sÄ Àr det rÀtt töntigt att ha en klocka som försöker se ut som en rolex... För mig gÄr det fetbort!
SÄ det Àr Ànnu vÀrre?Nej, nÄgon frankenstatus kan du vÀl ÀndÄ inte avnjuta om den Àr byggd av tredjepartsdelar.![]()
Jag tycker det kĂ€nns lite smutsigt med sĂ„dana moddar eftersom det stĂ„r Seiko pĂ„ tavlan men inte Ă€r en Seiko. Men det Ă€r ju inte jag som ska bĂ€ra den sĂ„ kör pĂ„ om du Ă€r sugen.@yonsson ditt ord Ă€r lag. Ăr det ok enligt dig köper jag den direkt.
Den fÄr gÄ, trodde boetten ursprungligen var Seiko men tydligen inte. Enda som Àr Seiko Àr vÀl tavla och urverk...Jag tycker det kÀnns lite smutsigt med sÄdana moddar eftersom det stÄr Seiko pÄ tavlan men inte Àr en Seiko. Men det Àr ju inte jag som ska bÀra den sÄ kör pÄ om du Àr sugen.
MÄnga tavlor brukar det stÄ Seiko pÄ fast de inte Àr tillverkade av Seiko. Bara sÄ du vet.Den fÄr gÄ, trodde boetten ursprungligen var Seiko men tydligen inte. Enda som Àr Seiko Àr vÀl tavla och urverk...
Har Seiko nÄgon blÄ 40mm dykare?
Perfekt en solig dag som dennaGult Àr fult men jag Àlskar min![]()
Megacoooooool!Gult Àr fult men jag Àlskar min![]()
JAA!!!Har Seiko nÄgon blÄ 40mm dykare?
Hehe, mÄste sÀga att sÄ lÀnge det inte Àr piratkopierade delar sÄ lÀgger jag personligen ingen vÀrdering i huruvida det anses bÀttre eller sÀmre Àn nÄgot som Àr helt original.SÄ det Àr Ànnu vÀrre?![]()
Otrolig! Skulle vilja se hur den ser ut bredvid nya SPB239 med nato-bandenFÀltan sÄlde den SPB213 som fanns inne sÄ fÄr hÄlla till godo med SPB147.
Klagar inte för det
Fler bilder tack? För typ första gÄngen Àr jag lite sugen pÄ en ny seiko. Superfin!
Fler bilder tack? För typ första gÄngen Àr jag lite sugen pÄ en ny seiko. Superfin!
Blir inte mer sommar Àn sÄ!-HÀr kommer liter andra bilder som jag tagit tidigare idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag gillar verkligen den dĂ€r tavlan.Ăntligen med Seiko igen. Min tredje turtle fast den första med safirglas och keramisk vridring![]()
Somrigt
![]()
Den Ă€r köpt hos AD i Sverige. DĂ€r ser man, trĂ„kigt men den kommer nog snartĂr den frĂ„n en svensk AD? BestĂ€llde min via lokala klockmaster-butik samma dag dom blev officiella men dom sa senast för en vecka sedan att dom saknade leveransdatum för min klocka fortfarande![]()
Ja den Àr riktigt trevlig och enormt lyft med safirglas samt keramisk vridring. Som med mÄnga andra klockor har jag gÄtt frÄn att tycka den Àr skitful till riktigt snygg. Jag tenderar göra 180graders svÀngar titt som tÀtt i takt med att smak och tycke förÀndrasJag gillar verkligen den dÀr tavlan.
+1Prövat mÄnga av seikos dykare nu men första gÄngen jag Àgt en turtle och mÄste sÀga att den Àr grym![]()
![]()