Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den sista var ju hur snygg som helst. Vart hittade du den? Köper omedelbart! Och grattis till klockan!-SPB213, min nya strapmonster
![]()
![]()
![]()
Den sista var ju hur snygg som helst. Vart hittade du den? Köper omedelbart! Och grattis till klockan!
Tack, visst Àr det 20mm pÄ spb213?-Tack sÄ mycketJa, en mycket fin nyans av blÄtt. Det hittade pÄ Wristbuddys
![]()
GÄr det fortfarande att köpa denna referensen?-SPB213, min nya strapmonster
![]()
![]()
![]()
GÄr det fortfarande att köpa denna referensen?
Tack, visst Àr det 20mm pÄ spb213?![]()
Vart hittar man dom?Det tror jag.
Vart hittar man dom?![]()
Kolla med KM FÀltöversten, han frÄgade mig förra veckan om jag var intresserad. Men jag hade en redan lagd bestÀllning sÄ jag tackade nej.GÄr det fortfarande att köpa denna referensen?
En Seiko-dykare ska inte vara repfriLite underhÄll, lyckats behÄlla den repfri i tvÄ Är tills igÄr (nÀr bandet skulle pÄ sÄ skedde en bandstifts incident )
![]()
DĂ€r satte jag och min nya seiko spb213 kaffet i halsenEn Seiko-dykare ska inte vara repfri![]()
Agree to disagree, har man inte nĂ„got jobb som innefattar konstruktion, dykning eller annan extrem sport sĂ„ tar ju inte klockan lika mycket stryk. Jag har lyckats hĂ„lla den i bra skick dĂ„ jag inte faller under nĂ„gon av ovannĂ€mnda. Enbart dĂ€rför har jag lyckats hĂ„lla den relativt ârepfriâ.En Seiko-dykare ska inte vara repfri![]()
-Jag köpte min pÄ KM FÀltöversten. Du kan kolla med dem och med Globen i fall de har kvar nÄgra. Sen borde det finnas flera butiker som börjat fÄ in den klockan kan jag tÀnka mig.
Kolla med KM FÀltöversten, han frÄgade mig förra veckan om jag var intresserad. Men jag hade en redan lagd bestÀllning sÄ jag tackade nej.
De passar rakt av!En turtle ska man ju alltid ha i lÄdan. För tillfÀllet en Padi hos mig. Men Àr lite sugen pÄ en av de nya King-varianterna. Sitter med lite olika lÀnkar och gummin till srpXXX varianterna och undrar om de passar Àven pÄ den nya upphottade sorten?
Perfekt, dags att börja leta en sÄdan.De passar rakt av!
Bra dÀr. NÄgon mÄste ju vara först.Kunde inte lÄta bli, otroligt mycket bÀttre i verkligheten. Bilder tycker jag ej gör den rÀttvisa.
![]()
Klart du ska sÀtta pÄ nÄgot frÀsigt sommarband, jag röstar för ett gult eller orange