• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

HÀmtade en kapten Willard idag, riktigt lÀcker grön fÀrg pÄ den.
IMG_20210611_153808.jpg
IMG_20210611_153835.jpg

Senast Àndrad:
Jag kommer nog köpa nÄgon av de nya solar-modellerna, förutsatt att den kÀnns bra pÄ handleden. PÄ @Molles bilder sÄg de riktigt bra ut. Seikos egna produktbilder lÀmnar Ä andra sidan en del att önska tycker jag. Vi fÄr se hur de kÀnns i butiken. Svart eller grÄ lutar det Ät just nu.

den dÀr sitter pÄ varenda dag, aningen svÄr att ta av sig, kanske kan vara det bÀsta köpet pÄ lÀnge
Är beredd att hĂ„lla med, denna klocka överraskade mig verkligen nĂ€r jag fick den i handen. Det Ă€r nĂ„got med vit tavla. VridringsinlĂ€gget skiftar vĂ€ldigt fint i olika ljus, kĂ€nns som en ny klocka varje gĂ„ng man tittar ner.

Är beredd att hĂ„lla med, denna klocka överraskande mig verkligen nĂ€r jag fick den i handen. Det Ă€r nĂ„got med vit tavla. VridringsinlĂ€gget skiftar vĂ€ldigt fint i olika ljus, kĂ€nns som en ny klocka varje gĂ„ng man tittar ner.
i vissa vinklar Àr den vit och i vissa lite silvergrÄ, den överaskar hela tiden

Och det finns fler bĂ€ttre bilder pĂ„ jura watches. Profilen ser mumma ut. Specen Ă€r som om jag gjort den sjĂ€lv efter mina egna önskemĂ„l. Allt Ă€r rĂ€tt. FrĂ„getecknet Ă€r möjligen lĂ€nken/spĂ€nnet som jag inte sett bilder pĂ„. Edit. BeskĂ€r bilden
 FörvĂ€ntningarna Ă€r högre Ă€n nĂ„gonsin.
494FA441-D8E6-459A-9235-0CEB4E50D9EB.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp