Kunde inte lÄta bli, otroligt mycket bÀttre i verkligheten. Bilder tycker jag ej gör den rÀttvisa.
![]()
-Min sÀger hej
![Smiling face :relaxed: âșïž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/263a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte lÄta bli, otroligt mycket bÀttre i verkligheten. Bilder tycker jag ej gör den rÀttvisa.
![]()
Ser bra ut pÄ mesh-Min sÀger hej
![]()
Nu kom den!
Ja det fÄr ta mig tusan bli nÄgot fÀrgstarkt ocksÄ! Kan man ha lÀder pÄ en Plopp sÄ...Klart du ska sÀtta pÄ nÄgot frÀsigt sommarband, jag röstar för ett gult eller orange![]()
Grymt! Ser ju ut att linjera bra, premium! Visst Àr lÀnken bra, har hört att vissa klagar pÄ dykarförlÀngningen, men jag gillar den.Nu kom den!LÀnken Àr ganska fint men har bestÀllt en vÄffla frÄn Uncle Seiko![]()
Tror Àven den hade gjort sig bra med olivgrön som svar pÄ din frÄga @Flecktarn
Ja men exakt, fördelen med svart klocka Àr att du kan matcha med precis vad som helst. Du fÄr bestÀlla hem nÄgra olika fÀrger och testaJa det fÄr ta mig tusan bli nÄgot fÀrgstarkt ocksÄ! Kan man ha lÀder pÄ en Plopp sÄ...
Grymt! Ser ju ut att linjera bra, premium! Visst Àr lÀnken bra, har hört att vissa klagar pÄ dykarförlÀngningen, men jag gillar den.
Olivgrönt kommer det helt klart att bli utöver nÄgot fÀrgglatt!
Med tanke pÄ att jag har nÀrmare 100 klockor liggande kunde man tycka att jag skulle ha mer 20mm att vÀlja pÄ..!Ja men exakt, fördelen med svart klocka Àr att du kan matcha med precis vad som helst. Du fÄr bestÀlla hem nÄgra olika fÀrger och testa![]()
Ja det dÀr var verkligen undermÄligt med tanke pÄ antalet klockor! DÄ har du verkligen anledning till att shoppa en massa bandMed tanke pÄ att jag har nÀrmare 100 klockor liggande kunde man tycka att jag skulle ha mer 20mm att vÀlja pÄ..!
![]()
FĂ„r Ă„terkomma med fashion show![]()
Gillar ocksÄ storleken. Blir en brun för migKommer lÀtt köpa nÄgon av dessa, nÀr dom slÀpps I Augusti. Seiko "solar" ref: SNE571 ele SNE569. Grym storlek ocksÄ pÄ 38.5mm. (Bilder snodda av Molle pÄ Insta)..![]()
![]()
![]()
Pris pÄ dem?Gillar ocksÄ storleken. Blir en brun för mig![]()
Halloj! Precis hÀmtat ut en ny spb213 och upptÀckte precis en mÀrklig flÀck mitt pÄ klockan, inte anvÀnt den mÄnga dagar sÄ har svÄrt att se att det redan skulle ha kommit en repa. Mitt pÄ ser man som en svart flÀck som inte gÄr att fÄ bort. Ska man lÀmna in den? Nu nÀr jag upptÀckt flÀcken kan jag inte se nÄgot annat![]()
Ja, funderar pÄ det. Men den Àr ju limiterad sÄ lÀr ju inte fÄ en ny direkt. Kan det handla om smuts nÀr de satte ihop klockan? För kondens eller repor Àr det inte, ser ut som det Àr pÄ insidan av glasetReklamera tycker jag! NÄgot jag hade stört mig pÄ iaf.
Snyggt!Grönt var en perfekt match tycker jag.
![]()
![]()
Ăr det inte lite dyrt för att vara icke automatisk? Jag menar Certina erbjuder 38mm dykare, automat och 80h tidsreserv för samma pris.
Jag blev lite sugen pÄ den bruna!Kommer lÀtt köpa nÄgon av dessa, nÀr dom slÀpps I Augusti. Seiko "solar" ref: SNE571 ele SNE569. Grym storlek ocksÄ pÄ 38.5mm. (Bilder snodda av Molle pÄ Insta)..![]()
![]()
![]()
Samma hÀr, hoppas den inte har sunburst. Den grÄ har iaf det ser det ut som.Jag blev lite sugen pÄ den bruna!
Ja, funderar pÄ det. Men den Àr ju limiterad sÄ lÀr ju inte fÄ en ny direkt. Kan det handla om smuts nÀr de satte ihop klockan? För kondens eller repor Àr det inte, ser ut som det Àr pÄ insidan av glaset