Bergets
Silver
förstÄr det, de Àr riktigt grymma. Saknar mig lite grannHade tÀnkt ta nÄgot annat idag. Men nej, Àr verkligen fÀst vid denna!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
förstÄr det, de Àr riktigt grymma. Saknar mig lite grannHade tÀnkt ta nÄgot annat idag. Men nej, Àr verkligen fÀst vid denna!
![]()
Lite grövre handleder hade inte varit fel ibland, ser kanon ut pÄ dig. Försökte ta en jÀmförelsebild med en SKX013 men vet inte om det sÀger nÄtt... Mer Àn att Seiko Àr duktiga pÄ att bygga klockor som passar mÄnga olika handleder!Kanon-nöjd! Den Àr fantastisk. Min enda kritik Àr vÀl prospex-loggan men den kan jag leva med!
Haha ja kanske stÀmmer? Mina handleder mÀter 20cm som referens till bild nedan.![]()
Jag har ett US president pÄ min skx013, grymt nöjd med den. BekvÀm och vÀlbyggd, tycker den höjer klockans intryck.Efter att ha sneglat ett tag pÄ klockor som Aqua Terra, royal steel och grand seiko Heritage har jag kommit Äter landat i att drabbas Àr bÀst! Men jag Àr nu sugen pÄ att dressa upp min sarb med en mer polerad lÀnk. Kikar pÄ uncle seikos president eller strapcode oyster(?). Vad har ni för erfarenheter av dessa tvÄ?
![]()
Den Àr riktigt nice! Hör av dig om/nÀr det Àr dags att flippa.Fortsatt nöjd med denna
![]()
Tackar, den Àr riktigt trevlig! Har dig i Ätanke om jag börjar fundera pÄ flipp framöverDen Àr riktigt nice! Hör av dig om/nÀr det Àr dags att flippa.
Inte OM, utan nÀr. Det vet duTackar, den Àr riktigt trevlig! Har dig i Ätanke om jag börjar fundera pÄ flipp framöver![]()
Sant haha! Men med lite flyt kan jag behÄlla den hÀr i nÄgon vecka ÄtminstoneInte OM, utan nÀr. Det vet du![]()
Ăr det samma material i insert som det Ă€r pĂ„ sbdc053 tro?
Ăr det samma material i insert som det Ă€r pĂ„ sbdc053 tro?
Senaste tillskottet, srpg07Oj den var riktigt fin!![]()
Oj den var riktigt fin! FÄr man frÄga var den Àr köpt?Senaste tillskottet, srpg07![]()
SÄhÀr sÄg min ut till SPB213:Nyfiken, ni som köpt SPB213, hur ser era boxar ut? Jag köpte SBDC139 (Japanref) och fick en ovanligt trevlig seikobox i grÄsvart med brun insida.
Bild kommer snart;
Oj den var riktigt fin! FÄr man frÄga var den Àr köpt?
Ser ut att vara en del rörelsemÄn i det dÀr. Skönt rassel pÄ det? Blir verkligen en mer dressad kÀnsla pÄ klockanJag har ett US president pÄ min skx013, grymt nöjd med den. BekvÀm och vÀlbyggd, tycker den höjer klockans intryck.
![]()
![]()
riktgt snyggt!Jag har ett US president pÄ min skx013, grymt nöjd med den. BekvÀm och vÀlbyggd, tycker den höjer klockans intryck.
![]()
![]()
Snygg!! Vad Àr det för ref?
SBTR027, en JDM-modell.Snygg!! Vad Àr det för ref?
NÄ, vad tycker du dÄ? KÀnns den inte litet liten jÀmfört med de samurajer och sumo som du brukar bÀra?Fick hem en SPB147 idag och testar den pÄ olika stÀllen i trÀdgÄrden
![]()
![]()