• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Denna lilla goding har suttit pÄ handleden nÀstan varje dag dom senaste tvÄ veckorna.

IMG_20220504_112125.jpg

Bilagor

• 269033.jpg
    269033.jpg
    35.3 KB · Visningar: 8
Hej! Har letat ett bra tag nu kÀnns det som. Jag har en Spb151 och tycker den gör sig bÀst pÄ waffle. Har tvÄ olika billiga varianter av waffle strap men skulle vilja ha ett som pÄminner mer om originalet. SLA033 kommer pÄ ett vad som ser ut som fantastiskt waffle strap. Har nÄgon hÀr möjligtvis en aning om vart jag kan köpa ett sÄdant? Eller kommer det kosta mig lika mycket som SPBn tro?

Hej! Har letat ett bra tag nu kÀnns det som. Jag har en Spb151 och tycker den gör sig bÀst pÄ waffle. Har tvÄ olika billiga varianter av waffle strap men skulle vilja ha ett som pÄminner mer om originalet. SLA033 kommer pÄ ett vad som ser ut som fantastiskt waffle strap. Har nÄgon hÀr möjligtvis en aning om vart jag kan köpa ett sÄdant? Eller kommer det kosta mig lika mycket som SPBn tro?
2200 pröjsa jag för min xtra strap till sla025

Burit min nya Alpinist ett par timmar & mÀrker redan en grej som jag undrar över.. kronan för Kompassfunktionen Àr oerhört lÀttvriden & nu har jag mÀrkt att kompassen dessutom rör sig utan att jag vrider den. Ni som har koll, ska det verkligen vara sÄhÀr?

6F2C2476-3C25-4613-9A80-B25AF41E9B5E.jpeg

Burit min nya Alpinist ett par timmar & mÀrker redan en grej som jag undrar över.. kronan för Kompassfunktionen Àr oerhört lÀttvriden & nu har jag mÀrkt att kompassen dessutom rör sig utan att jag vrider den. Ni som har koll, ska det verkligen vara sÄhÀr?

6F2C2476-3C25-4613-9A80-B25AF41E9B5E.jpeg
SÄ Àr det pÄ min SARB ocksÄ.

Tillbaka
Topp