Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Om du vill sÀlja den dÀr lÀnken nÄgon gÄng sÄ kan du vÀl ha mig i Ätanke? Jag Àr sugen pÄ att testa ett sÄnt till min SLA021.Morrn alla, vi kör lite desk diving som vanligt..
2200 pröjsa jag för min xtra strap till sla025Hej! Har letat ett bra tag nu kÀnns det som. Jag har en Spb151 och tycker den gör sig bÀst pÄ waffle. Har tvÄ olika billiga varianter av waffle strap men skulle vilja ha ett som pÄminner mer om originalet. SLA033 kommer pÄ ett vad som ser ut som fantastiskt waffle strap. Har nÄgon hÀr möjligtvis en aning om vart jag kan köpa ett sÄdant? Eller kommer det kosta mig lika mycket som SPBn tro?
Tack, Ă€r grym, maffig men lite tung oxĂ„âŠSnyggt! Om du vill sĂ€lja den dĂ€r lĂ€nken nĂ„gon gĂ„ng sĂ„ kan du vĂ€l ha mig i Ă„tanke? Jag Ă€r sugen pĂ„ att testa ett sĂ„nt till min SLA021.
En av de coolaste helt klartFĂ„r vĂ€l vĂ€cka liv i trĂ„den idag, trevlig kvĂ€llâŠ
Grym, men vad Àr det för lÀnk?Morrn alla, vi kör lite desk diving som vanligt..
Hexad watchband frĂ„n strapcode, var lite less pĂ„ originalĂ€nken, tyckte denna var grym o maffig, klockmagasinet sĂ€ljer âŠGrym, men vad Ă€r det för lĂ€nk?
watchwear.seJag har precis bestÀllt ett tropic frÄn Unckels Seiko till min Captain Willard. Kommer bli grymt till sommaren. Var Àr ditt ifrÄn?
Matchar ju datumhjulet!Testar vitt
SantMatchar ju datumhjulet!
SÄ Àr det pÄ min SARB ocksÄ.Burit min nya Alpinist ett par timmar & mÀrker redan en grej som jag undrar över.. kronan för Kompassfunktionen Àr oerhört lÀttvriden & nu har jag mÀrkt att kompassen dessutom rör sig utan att jag vrider den. Ni som har koll, ska det verkligen vara sÄhÀr?