• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Sitter och myser med nya sköldpaddan.

IMG_20220521_072853.jpg

som att gnida tvÄ stenar mot varandra ungefÀr, förmodligen kronans "hackmönster" mot stÄlkant.
Verkar ju lite konstigt, visst kÀnner man nÀr kronan gÀngar och kan göra en skillnad, men din beskrivning lÄter inte bekant alls frÄn nÄn av de tvÄ Turtles jag haft.

Hej likasinnade!
Funderar starkt pÄ att köra min alpinist som sommarklocka, urtavlan Àr magisk i solen!

DÀremot Àr det inte sÄ jÀkla kul att lira lÀder nÀr man ska köra vattenskoter, bada och allmÀnt hÀrja pÄ.

Var bestÀller jag enklast och till vettigast pris en armlÀnk pÄ 20mm?
Vill inte ha jubilee dÄ jag börjat störa mig pÄ den lÀnken pÄ SKX:en.

AF670B0D-75CD-45FE-B79C-2709B70FA572.jpeg

Inte för att jag behövde fler klockor, men har suktat efter denna lÀnge. Slog till innan den blir all för svÄr att fÄ tag i.
Prospex Solar SNE439. Den blir den 3e klockan frÄn samma serie.
Ja, jag har syndat och kortat av banden. :cool:
Banden Àr riktiga damm magneter.

IMG_0968.JPG

IMG_0970.JPG
Grattis, alltid kul med lite same same but different, satans att fruar har svĂ„rt att fatta detta 😂

Hej likasinnade!
Funderar starkt pÄ att köra min alpinist som sommarklocka, urtavlan Àr magisk i solen!

DÀremot Àr det inte sÄ jÀkla kul att lira lÀder nÀr man ska köra vattenskoter, bada och allmÀnt hÀrja pÄ.

Var bestÀller jag enklast och till vettigast pris en armlÀnk pÄ 20mm?
Vill inte ha jubilee dÄ jag börjat störa mig pÄ den lÀnken pÄ SKX:en.

AF670B0D-75CD-45FE-B79C-2709B70FA572.jpeg
pröva och kolla pÄ uncleseikos sida

Tillbaka
Topp