Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De Àr vassa helt klart!De hÀr fasningarna pÄ Seiko boetter, just nu Àr det nog de som jag uppskattar mest, bandhornen som jag försökt ta bild pÄ. Shogun sbdc007, och zoomat in pÄ GS recension nedan.
Recension: Grand Seiko SBGH257
Bakgrund 2017 Ă€r ett stort Ă„r för Grand Seiko. Under Baselworlds presentation i mars fick vi reda pĂ„ att GS (Grand Seiko) âseparerasâ frĂ„n Seiko. Vad detta innebĂ€r i praktiken Ă€r att GS nu ska behandlas som ett separat mĂ€rke. GS ska alltsĂ„ kunna stĂ„ pĂ„ egna ben och du ska kunna fylla ditt...klocksnack.se
Grattis, och ngn ubercool olive el ljusgrön ödla, haj eller ngt, ngt riktigt pimpat ?Blev med Alpinist idag mÄste införskaffa lite passande band.
Gillar att ovansidan Àr borstad istÀllet för polerad.
Ja varför inte ska ju sticka ut som satanGrattis, och ngn ubercool olive el ljusgrön ödla, haj eller ngt, ngt riktigt pimpat ?
Vi tycker du Àr sÄ bra att hÄlla lÄda sjÀlv, sÄ vi sitter bara hÀr med popcorn och njuterSatte pÄ originalgummit som Àr mkt bekvÀmt
Va Àr alla Seikopostare
Vi tycker du Àr sÄ bra att hÄlla lÄda sjÀlv, sÄ vi sitter bara hÀr med popcorn och njuter
Riktigt fin! Vad har du för ref pĂ„ den?NyinkommetâŠ
Tack, Nu ska jag försöka komma ihÄg , 9587 - 8000Riktigt fin! Vad har du för ref pÄ den?
Skitsnygg! Saknar min, men den fick gÄ dÄ hela lÄdan var fylld med seikos dÀr ett tag, och jag var sugen pÄ att testa lite andra mÀrken. à terkommer dock till denna ofta nÀr man Àr inne i klockbutiken och kikar runtWillard idag
Ja den Àr grym brukar sjÀlv sÀlja för att köpa annat men ibland saknar man de man sÀljer Denna fÄr dock stanna för köpte den som examenspresentSkitsnygg! Saknar min, men den fick gÄ dÄ hela lÄdan var fylld med seikos dÀr ett tag, och jag var sugen pÄ att testa lite andra mÀrken. à terkommer dock till denna ofta nÀr man Àr inne i klockbutiken och kikar runt