• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

En gammal Seiko Tank frÄn 70 talet idag. MÄste vara min favoritdressare jag har för tillfÀllet.
598F22AB-3E97-48AC-B290-FAEB21246DB8.jpeg

De hÀr fasningarna pÄ Seiko boetter, just nu Àr det nog de som jag uppskattar mest, bandhornen som jag försökt ta bild pÄ. Shogun sbdc007, och zoomat in pÄ GS recension nedan.
DSC_MON_20220526203042075.JPG

Screenshot_20220526-203142.png

De Àr vassa helt klart!
A7D0D06E-F1D5-4FEF-B3B0-8A3CFD79FCD3.jpeg

Skitsnygg! Saknar min, men den fick gĂ„ dĂ„ hela lĂ„dan var fylld med seikos dĂ€r ett tag, och jag var sugen pĂ„ att testa lite andra mĂ€rken. Återkommer dock till denna ofta nĂ€r man Ă€r inne i klockbutiken och kikar runt đŸ„Č
Ja den Ă€r grym👍 brukar sjĂ€lv sĂ€lja för att köpa annat men ibland saknar man de man sĂ€ljer😂 Denna fĂ„r dock stanna för köpte den som examenspresent😅

spb165j1.jpg

Är sugen pĂ„ nĂ„got vitt till sommaren, kikar pĂ„ en SPB165J1 sharp egde series. Det finns ju Ă€ven SARX055 med vit mönstrad tavla, Ă€r det nĂ„got med den som Ă€r absolut bĂ€ttre Ă€n denna? Drömt lite om en GS Snowflake ocksĂ„ men det blir tyvĂ€rr inte av...

Tillbaka
Topp