Vad Àr det för lÀnk... Uncle Seiko?Spb143 i vÀntan pÄ nya seiko 5 gmt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr det för lÀnk... Uncle Seiko?Spb143 i vÀntan pÄ nya seiko 5 gmt
LĂ€ckert! Ăr det frĂ„n gruppköpet eller skaffade du pĂ„ annat hĂ„ll?
Du fÄr trösta denKanske snart börjar anvÀnda denna sjÀlv. Ligger i sin box och grÄter över brist pÄ handled.
Det var ju lite kul. Lite som Swatch fast tvĂ€rtom. (DĂ€r Ă€r sjĂ€lva klockan given, men man kan designa sitt eget swatchiga tryck pĂ„ urtavla, boett och armband.)Ăr det nĂ„gon som har sett att det gĂ„r och designa sin egen Seiko?https://5scustomize.seikowatches.com/
Ser ju fantastisk utHÀmtar ut min i morgon. Vad tycker du om lÀnken, nÄn skillnad jÀmfört med skx?Lite fler bilder pÄ GMTn, inomhus och under dagsljus. Tror det ger en rÀttvisare bild om hur den upplevs i verkligheten.
Tackar, tycker den Àr kalasbra! LÀnken Àr solid med solida Ànd-lÀnkar utan nÄgot som helst glapp mot boetten, inte alls den rassliga plÄtlÀnken man fick med SKXen. Dock sÄ Àr den fortfarande med push-pins och sÄ Àr lÄset stÀmplat som du kan se pÄ bilderna men samtidigt vÀldigt slimmat, överlag en kanonlÀnk med ett helt ok lÄs enligt mitt tycke. Tror du kommer bli supernöjd!Ser ju fantastisk utHÀmtar ut min i morgon. Vad tycker du om lÀnken, nÄn skillnad jÀmfört med skx?
Tack , det lÄter ju som ett klart lyft, toppenTackar, tycker den Àr kalasbra! LÀnken Àr solid med solida Ànd-lÀnkar utan nÄgot som helst glapp mot boetten, inte alls den rassliga plÄtlÀnken man fick med SKXen. Dock sÄ Àr den fortfarande med push-pins och sÄ Àr lÄset stÀmplat som du kan se pÄ bilderna men samtidigt vÀldigt slimmat, överlag en kanonlÀnk med ett helt ok lÄs enligt mitt tycke. Tror du kommer bli supernöjd!
Ăr det nĂ„gon som har sett att det gĂ„r och designa sin egen Seiko?https://5scustomize.seikowatches.com/
... fast nÀr jag senare fortsatte Ànda till slutet sÄ verkar det som om man inte kan bestÀlla "sin" design. (Till skillnad frÄn Swatch.) De hamnar bara pÄ en sida bland tusen andra designer folk har gjort? DÄ ser jag inte poÀngen, helt meningslöst i sÄ fall.Det var ju lite kul. Lite som Swatch fast tvÀrtom. (DÀr Àr sjÀlva klockan given, men man kan designa sitt eget swatchiga tryck pÄ urtavla, boett och armband.)
Kikat lite pĂ„ de mindre varianterna av Astron, men inte blivit helt "övertygad" Ă€n..... , kanske nĂ„got GS vintage kunde vara nĂ„got?Astron âsaknasâ el ngt roligt vintage
Pouge?Kikat lite pÄ de mindre varianterna av Astron, men inte blivit helt "övertygad" Àn..... , kanske nÄgot GS vintage kunde vara nÄgot?
Kanske... Skulle kunna vara en Ärsklocka dessutom. Inte provat nÄgon och Àr lite osÀker pÄ boettformen.