snyggt gummi! vad Àr det för mÀrke pÄ det?Trevlig midsommar önskar jag er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
snyggt gummi! vad Àr det för mÀrke pÄ det?Trevlig midsommar önskar jag er
Watchwear har.snyggt gummi! vad Àr det för mÀrke pÄ det?
ahh tack för detWatchwear har.
JĂ€kla snygg klocka, Ă€r vĂ€ldigt sugen pĂ„ en sĂ„n, men gĂ„r sen svarta inte att fĂ„ med lĂ€nk? Ăr iof mest intresserad av gummi, men kul att kunna vĂ€lja Ă€ndĂ„! Annars fĂ„r det bli en med gummi helt enkelt!âThe perfect watch doesnât exisâŠâ
Ute och laddar solcellerna pÄ min Seiko SNE573P1
Tack! Jag Ă€lskar den. Verkar bara gĂ„ att fĂ„ med gummi tyvĂ€rr.. jag hade gĂ€rna haft en lĂ€nk att vĂ€xla lite med ibland dock.JĂ€kla snygg klocka, Ă€r vĂ€ldigt sugen pĂ„ en sĂ„n, men gĂ„r sen svarta inte att fĂ„ med lĂ€nk? Ăr iof mest intresserad av gummi, men kul att kunna vĂ€lja Ă€ndĂ„! Annars fĂ„r det bli en med gummi helt enkelt!
Ja, det Àr sen gammalt.Som Àgare av en Seiko-dykare mÄste man tydligen ha en tavla med det hÀr motivet
HÀrlig bildWillard gör sig bra pÄ semestern
Du har vÀl inga andra klockor kvar?255an frÄn morgon till kvÀll utan byte
JodÄ nÄgra men ska fyllas pÄDu har vÀl inga andra klockor kvar?
TackHĂ€rlig bild
Vafan. SĂ„ kan man inte göra. Bilder dĂ„!Ăntligen! SPB317 Ă€r hĂ€r⊠och den Ă€r grym!
Haha! Sjukt trevlig pÄ armen. Datumfönstret Àr ju inte det roligaste men det Àr vÀldigt diskret IRL. Sitter skönt och Àr tunn (för att vara Seiko). Mkt nöjd.Vafan. SÄ kan man inte göra. Bilder dÄ!
Redigt fin Skulle dock helst se den pÄ lÀnk, men den svarta kom bara pÄ gummi?Haha! Sjukt trevlig pÄ armen. Datumfönstret Àr ju inte det roligaste men det Àr vÀldigt diskret IRL. Sitter skönt och Àr tunn (för att vara Seiko). Mkt nöjd.
16.5 cm handleder för referens
Precis. Vita tavlan och den âguldigaâ kommer pĂ„ lĂ€nk. Inget fan av detta gummi men tanken Ă€r att köra ett tropic Ă€ndĂ„Redigt fin Skulle dock helst se den pĂ„ lĂ€nk, men den svarta kom bara pĂ„ gummi?
Svinfin pĂ„ alla alternativen gissar jag pĂ„Precis. Vita tavlan och den âguldigaâ kommer pĂ„ lĂ€nk. Inget fan av detta gummi men tanken Ă€r att köra ett tropic Ă€ndĂ„