• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Om nÄgon har en billig lÀnk till stora skx sÄ fÄr ni gÀrna PMa mig.
CB362FEC-4580-4A98-AFFC-F1AE9D7EB9BF.jpeg

Hur upplever du att det Ă€r med male endlinks? Har funderat pĂ„ antingen oyster eller jubilee till min 209 men med mindre handled sĂ„ blir jag osĂ€ker pĂ„ om endlinksen sticker ut för mycket 😊
SvÄrt att sÀga hur det kommer vara för nÄgon annan. Jag har ca 17,5 omkrets och det funkar alldelse utmÀrkt, sÀrskilt dÄ klockan redan Àr kompakt i lÀngd. Tycker alltid det Àr lÀttare med jubilee ocksÄ. Men jag gillar verkligen den aktuella lÀnken och kombon!

SvÄrt att sÀga hur det kommer vara för nÄgon annan. Jag har ca 17,5 omkrets och det funkar alldelse utmÀrkt, sÀrskilt dÄ klockan redan Àr kompakt i lÀngd. Tycker alltid det Àr lÀttare med jubilee ocksÄ. Men jag gillar verkligen den aktuella lÀnken och kombon!
LĂ„ter bra! Jag sitter pĂ„ strax under 17.5 sĂ„ bör ju funka för mig dĂ„ ocksĂ„. Tack för du rĂ€tade ut lite av mina frĂ„getecken innan köp 👌

40-50 automatiska klockor har passerat min handled, men aldrig en Seiko. Det har liksom inte tilltalar mig, och jag har vÀl tyckt att en klocka ska vara Swissmade.

Förrens nu

Plötsligt fick jag upp ögonen för Prospex King Samurai.
Det hĂ€r mĂ„ste vara en av de bĂ€sta ”Bang for the bucks” som man kan hitta just nu?

Saphirglas, keramisk ring och sjysst tavla. Enda negativa Àr vÀl att claspen kÀnns lite billig.

Bilagor

• 0CEBCBDB-9959-4A65-AE6F-E30311472B76.jpeg
    0CEBCBDB-9959-4A65-AE6F-E30311472B76.jpeg
    1.1 MB · Visningar: 14
40-50 automatiska klockor har passerat min handled, men aldrig en Seiko. Det har liksom inte tilltalar mig, och jag har vÀl tyckt att en klocka ska vara Swissmade.

Förrens nu

Plötsligt fick jag upp ögonen för Prospex King Samurai.
Det hĂ€r mĂ„ste vara en av de bĂ€sta ”Bang for the bucks” som man kan hitta just nu?

Saphirglas, keramisk ring och sjysst tavla. Enda negativa Àr vÀl att claspen kÀnns lite billig.
Älskar Seiko. Har aldrig provat en samurai,förens idag. Den satt riktigt bra. Blev lite sugen faktiskt đŸ€“

Ooh! Har sneglat pĂ„ det, omdöme pĂ„ det? Har hört att spĂ€nnet ska vara stort đŸ€”
Supernöjd! KÀnns bekvÀm och gedigen pÄ samma gÄng. Jag upplever inte spÀnnet som störande. Men jag upplevde Ä andra sidan inte mm300-spÀnnet störande stort heller sÄ kanske inte Àr rÀtt person.

Tillbaka
Topp