Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om du syftar pÄ min sÄ tackRiktigt trevlig duo du har dÀr!
Flyger abslout enligt min ÄsiktSlÀngde pÄ ett lÀderband pÄ SRQ029:an, tycker att det sÄg ganska schysst ut. Tycker ni att det lirar?
Kul att höra! Alltid kul att fÄ lite variation, Àven om lÀnken Àr kanon pÄ den modellen!Flyger abslout enligt min Äsikt
Riktigt fina allihopa! Saknar min skx013..
Dem tre som fÄr mest handledstid just nu, alla tre Àr riktigt grymma
Ăr riktigt impad av solar faktiskt, det Ă€nda som kĂ€ndes lite b va lĂ€nken, men jag föredrar den pĂ„ gummiRiktigt fina allihopa! Saknar min skx013..
Vad tycker du om kÀnslan/kvaliteten hos Skx:en vs Solar-prospex:en?
Vad tycker ni om denna som första Seikoklocka?
Seiko 5 Sports SRPD51K1
Köp Seiko hos StjÀrnurmakarna. StjÀrnförsÀkring och riksgaranti ingÄr alltid. Handla enkelt online eller besök nÄgon av vÄra butiker!www.stjarnurmakarna.se
Tack, inget du sÀljer?Fina, rÀtt mkt pang för pengarna, klassisk design och oftast vettigt urverk. Om du inte promt vill handla nytt i butik hade jag dock rekommenderat att handla begagnat, hÀr eller pÄ Tradera. Finns massor med kul i den prisklassen och det Àr inte orimligt att du kommer vilja testa lite olika klockor Handlar du begagnat sÄ Àr ofta förlusten vÀldigt liten och man kan testa sig fram vad man gillar.
Tack, inget du sÀljer?
Extremt stort habegÀr, men lÀnken ryker direkt. Svarta mittlÀnkar gÄr fetbort.Ssc909p1, limiterad till 10000 exemplar.
Den dÀr va ju helt galet snygg!SlÀngde pÄ ett lÀderband pÄ SRQ029:an, tycker att det sÄg ganska schysst ut. Tycker ni att det lirar?