• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

SNE569P1

Perfekt semesterklocka!
9CD74967-FB40-4A09-B329-E6A137114EAF.jpeg
 
Any members with experience with after market bracelets for the sarb033?
Ex. Uncle Seiko, Strapcode or Watchgecko?
I'm mostly interested in the jubilee and BOR models, but also the US Continental.
I'm wondering if any of these are worth the price incl taxes - reviews are very mixed, it seems.
Thank you very much!
 
NĂ„gon som sitter pĂ„ en lĂ€nk till spb147 och kan tĂ€nka sig sĂ€lja? Tjoa till isĂ„fall 😁
 
Vad tycker ni om denna som första Seikoklocka?


Fina, rĂ€tt mkt pang för pengarna, klassisk design och oftast vettigt urverk. Om du inte promt vill handla nytt i butik hade jag dock rekommenderat att handla begagnat, hĂ€r eller pĂ„ Tradera. Finns massor med kul i den prisklassen och det Ă€r inte orimligt att du kommer vilja testa lite olika klockor 🙂 Handlar du begagnat sĂ„ Ă€r ofta förlusten vĂ€ldigt liten och man kan testa sig fram vad man gillar.
 
Fina, rĂ€tt mkt pang för pengarna, klassisk design och oftast vettigt urverk. Om du inte promt vill handla nytt i butik hade jag dock rekommenderat att handla begagnat, hĂ€r eller pĂ„ Tradera. Finns massor med kul i den prisklassen och det Ă€r inte orimligt att du kommer vilja testa lite olika klockor 🙂 Handlar du begagnat sĂ„ Ă€r ofta förlusten vĂ€ldigt liten och man kan testa sig fram vad man gillar.
Tack, inget du sÀljer? :)
 
Tjena!
Jag Àr fortfarande köp-sugen och vintage-sugen!
Är det ingen som sitter pĂ„ en gamal Turtle (6309-7040) eller Tuna Can (7549-7010)? Skicket spelar inte sĂ„ stor roll, men det ska gĂ€rna vara original! MĂ„ste funka och hĂ„lla tiden som den ska (i alla fall rimligt med tanke pĂ„ Ă„lder osv.) Desto mer orginaltillbehör som finns desto roligare sĂ„klart (lĂ„da, box,cert osv) Men inget nödvĂ€ndigt!
Kan ev. ocksÄ vara intresserad av en SKX007 (eller kanske en SSK001) som komplement till min SKX009!

Hör av er om ni har nÄgot liggandes!


IMG_5267.jpeg
VÀl mött,
Herman
 
Tillbaka
Topp