• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Eller sÄ frÄgar du lite fint om det finns prutmÄn i butik och kanske hÀnvisar till onlineerbjudandet vid behov? Vore konstigt om de inte kunde matcha det...
Ja det ska jag sÄklart göra, snyggt. Blir ÀndÄ en 750:- mindre för en Seiko 5 sports. 4300:- Àr ju bra pris för en klocka Àven om jag inte har sÄn kunskap av Seiko men kollegor som har Àr nöjda.

Seiko SKX013 och ny Lamy AL-Star
221013 skx013 stack 3.jpg

OT, men hur skulle du beskriva skillnaden mellan att skriva med reservoar och kulspets?
Är lite sugen, men det Ă€r verkligen pĂ€rlor för svin med min handstil...
Oh... har man bytt sÄ har man bytt, typ. SÄ mycket mjukare och flödande! Jag Àr ganska ny pÄ det sjÀlv, men det finns mÄnga olika typer av spetsar att vÀlja pÄ, frÄn extra fine till breda, som passar olika bra till vilken handstil man har. Haha ja... svinen fÄr rÀtt mycket pÀrlor hÀr ocksÄ, men man lÀr sig att lÀgga lite mer tid pÄ att forma bokstÀverna, med en trevlig penna uppmuntras man att skriva finare ocksÄ. KÀnner att det finns rÀtt mycket beröringspunkter med klockintresset, analogt och taktilt! (Köööp, jÀttebilligt att börja! Kolla Penstore.se)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp