BestÀllde mina direkt frÄn crafter blue men sett att det finns pÄ andra stÀllen dÀr man slipper import.Ni som har crafter blue armband, var har ni bestÀllt ifrÄn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BestÀllde mina direkt frÄn crafter blue men sett att det finns pÄ andra stÀllen dÀr man slipper import.Ni som har crafter blue armband, var har ni bestÀllt ifrÄn?
Tycker klockan Àr grym. Skulle sjÀlv vÀlja svart, men jag Àr lite trÄkigt konservativ ocksÄSeikovÀnner! Har nyligen fÄtt upp ögonen rejÀlt för en Marinmaster 300, men har svÄrt att vÀlja mellan sla021 (svart) eller sla023 (blÄ). Vad tycker ni om klockan? Och vilken fÀrg föredrar ni?
![]()
![]()
Svinsnygg, men ta den svarta utan snackSeikovÀnner! Har nyligen fÄtt upp ögonen rejÀlt för en Marinmaster 300, men har svÄrt att vÀlja mellan sla021 (svart) eller sla023 (blÄ). Vad tycker ni om klockan? Och vilken fÀrg föredrar ni?
![]()
![]()
Bra val, vÀldigt snygg modell. BÄda fÀrgerna Àr trevliga, den blÄ Àr riktigt lÀcker. Men med det sagt hade jag ocksÄ valt den svarta.SeikovÀnner! Har nyligen fÄtt upp ögonen rejÀlt för en Marinmaster 300, men har svÄrt att vÀlja mellan sla021 (svart) eller sla023 (blÄ). Vad tycker ni om klockan? Och vilken fÀrg föredrar ni?
![]()
![]()
Svart!SeikovÀnner! Har nyligen fÄtt upp ögonen rejÀlt för en Marinmaster 300, men har svÄrt att vÀlja mellan sla021 (svart) eller sla023 (blÄ). Vad tycker ni om klockan? Och vilken fÀrg föredrar ni?
![]()
![]()
Riktigt fin klocka. Jag hade kört pÄ blÄ.SeikovÀnner! Har nyligen fÄtt upp ögonen rejÀlt för en Marinmaster 300, men har svÄrt att vÀlja mellan sla021 (svart) eller sla023 (blÄ). Vad tycker ni om klockan? Och vilken fÀrg föredrar ni?
![]()
![]()
BlÄ tycker jag Àr finare, roligare med fÀrg!SeikovÀnner! Har nyligen fÄtt upp ögonen rejÀlt för en Marinmaster 300, men har svÄrt att vÀlja mellan sla021 (svart) eller sla023 (blÄ). Vad tycker ni om klockan? Och vilken fÀrg föredrar ni?
![]()
![]()
Citera mig sjÀlvFundera pÄ slÀppa denna. En SNE569P1 med en uncle seiko lÀnk.
SĂ„ heads up![]()
![]()
Tycker klockan Àr grym. Skulle sjÀlv vÀlja svart, men jag Àr lite trÄkigt konservativ ocksÄ![]()
Svinsnygg, men ta den svarta utan snack![]()
Bra val, vÀldigt snygg modell. BÄda fÀrgerna Àr trevliga, den blÄ Àr riktigt lÀcker. Men med det sagt hade jag ocksÄ valt den svarta.
Riktigt fin klocka. Jag hade kört pÄ blÄ.![]()
BlÄ tycker jag Àr finare, roligare med fÀrg!![]()
Ute efter en mindre dykare och funderar pÄ en Sne569. Ni som har en, Àr ni nöjda?
Har varit owg sedan -95 men var pga haveri tvungen att söka efter en ny dykare. Landade i sne569. Skönaste klockan jag burit hittills!Ute efter en mindre dykare och funderar pÄ en Sne569. Ni som har en, Àr ni nöjda?
LÄter som de flesta Àr nöjda med den. Kulta har den för 4200. SvÄrt Ä hitta bÀttre pris va?Har varit owg sedan -95 men var pga haveri tvungen att söka efter en ny dykare. Landade i sne569. Skönaste klockan jag burit hittills!![]()
Den vita var riktigt snyggSeiko-syskon. SPB313 och 317. Gillar bÄda men den vita fÄr lÀmna.
![]()
Ăr en SKX007 med trasigt urverk pĂ„ jubilee vĂ€rd nĂ„gonting?
Men klockren passform för Arnie!Kass dagsform,
![]()