• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hade 4 problem med Speedtimer. Fautina (stavning?) blÄ reflektionen pga. solar, datumfönstret och att armbandet inte matchar boetten.

Nu hittade jag den nya isblÄ och den har ju vita visare utan fautina och sÄg en recension som sa att det inte reflekterar pÄ samma sÀtt pÄ den som med de Àldre. SÄ dÄ Àr ju 2 problem borta. Men hur Àr det med armbandet? Tycker det kan vara svÄrt att se pÄ bilder och video. Men det ser inte heller ut att matcha boetten vÀl?

Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ den isblĂ„ och slĂ€nga pĂ„ ett rallylĂ€der kanske. Men hade varit kul om man kunde anvĂ€nda lĂ€nken ibland ocksĂ„.

Edit: Va fan. Grön lume pÄ den trots klarvita visare men blÄ pÄ de förra modellerna... Aja fÄr skippa den dÄ. Ja jag vet att Àr en kronograf och inget "lume-monster" men jag gillar inte grön lume.

Senast Àndrad:
Work Work...

20221102_140218.jpg

SeikovÀnner! Har nyligen fÄtt upp ögonen rejÀlt för en Marinmaster 300, men har svÄrt att vÀlja mellan sla021 (svart) eller sla023 (blÄ). Vad tycker ni om klockan? Och vilken fÀrg föredrar ni?

0B7EF17C-1623-44A1-8D6F-120058CE969D.jpeg

E23EC2CF-894E-412B-84AD-8CD58678251A.jpeg
Bra val, vÀldigt snygg modell. BÄda fÀrgerna Àr trevliga, den blÄ Àr riktigt lÀcker. Men med det sagt hade jag ocksÄ valt den svarta.

Tycker klockan Àr grym. Skulle sjÀlv vÀlja svart, men jag Àr lite trÄkigt konservativ ocksÄ :)

Svinsnygg, men ta den svarta utan snack 😊

Bra val, vÀldigt snygg modell. BÄda fÀrgerna Àr trevliga, den blÄ Àr riktigt lÀcker. Men med det sagt hade jag ocksÄ valt den svarta.

Riktigt fin klocka. Jag hade kört pÄ blÄ. :)

BlĂ„ tycker jag Ă€r finare, roligare med fĂ€rg! 😁👍

Tack alla för svar! Jag brukar alltid gĂ„ pĂ„ svart men mĂ„ste erkĂ€nna att den blĂ„a tavlan Ă€r ruskigt bra IRL. Ska klura lite till och se vilken det blir đŸ€“

Lite sugen pÄ att ta mig in i seiko-trÀsket. Var och klÀmde lite pÄ prospex modellerna. Folk verkar gnÀlla pÄ bezel-actionen men jag gillade det smöriga i dom.

Är alla seikos bezels liknande?

Tillbaka
Topp