Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TackSnyggt! Vad Àr det för band?
Magnetiserad.Min trotjÀnare har under natten fÄtt fnatt. Har tidigare legat pÄ +12 sek/dag just nu ligger den pÄ +4/ minut.
NÄgon som har en aning om vad som hÀnt?
Tjena! Nu Àr sidan uppe igen, har du möjlighet att lÀnka in? TackTackDet Àr ett cotton nato frÄn cnswatchstraps, skulle skicka lÀnken men sÄg att deras sida ligger nere
![]()
Absolut hÀr Àr lÀnkenTjena! Nu Àr sidan uppe igen, har du möjlighet att lÀnka in? Tack![]()
Den Àr ju sÄ pass toolig med en vanlig seiko design sÄ den inte blir nÄt wow men det Àr ju ÀndÄ en grym klocka![]()
SPB317 idag! Köpte den ny & har nu burit den ett litet tag, men vet inte riktigt vad jag tycker Àrligt talatWow-kÀnslan finns inte riktigt dÀr.
För jÀkla snygg ÀndÄ.![]()
SPB317 idag! Köpte den ny & har nu burit den ett litet tag, men vet inte riktigt vad jag tycker Àrligt talatWow-kÀnslan finns inte riktigt dÀr.
Ja, sÄ Àr det nog!Den Àr ju sÄ pass toolig med en vanlig seiko design sÄ den inte blir nÄt wow men det Àr ju ÀndÄ en grym klocka
Pröva byta bandet sÄ kanske du gillar den mer?
Har faktiskt en likadan som kommer med posten idag
Ja, jag ska inte ge upp pÄ den ÀnnuFör jÀkla snygg ÀndÄ.
För jÀkla snygg ÀndÄ.
Har en lika men tipset frÄn min sida för att fÄ den lite trevligare Àr att ladda pÄ med lite olika band. Den gör sig vÀldigt bra pÄ nato i olika utföranden men dock uppfattar jag den lite hög men ett klassiskt nato sÄ jag köpte ett Zulu istÀllet för att inte bygga sÄ mycket pÄ höjden. Det jag lessnade pÄ direkt var att originalgummit drar Ät sig en massa smuts vÀldigt lÀtt...![]()
![]()
Det Ă€r ingen som sitter pĂ„ en Giugaro-modell, typ SCED035 eller nĂ„gon annan av samma serie? Har varit otroligt sugen pĂ„ dem ett tag, men har inte kommit till skott att plocka hem en frĂ„n JapanâŠ