• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

SLA057 pÄ Staib Milanaise. Grym kombo enligt undertecknad.
680A102B-8897-4FCB-A0B8-F4E6AF6A7868.jpeg

Vet nÄgon om det finns curved end gummi band som passar SNE5xx?
De har ju sĂ„ lĂ„nga bandhorn 😅
Tack pÄ förhand!

E9AB001C-3235-4BEC-89B7-778506AE20CE.jpeg

SPB317 idag! Köpte den ny & har nu burit den ett litet tag, men vet inte riktigt vad jag tycker Ă€rligt talat đŸ€” Wow-kĂ€nslan finns inte riktigt dĂ€r.
Den Àr ju sÄ pass toolig med en vanlig seiko design sÄ den inte blir nÄt wow men det Àr ju ÀndÄ en grym klocka

Pröva byta bandet sÄ kanske du gillar den mer?

Har faktiskt en likadan som kommer med posten idag

Den Àr ju sÄ pass toolig med en vanlig seiko design sÄ den inte blir nÄt wow men det Àr ju ÀndÄ en grym klocka

Pröva byta bandet sÄ kanske du gillar den mer?

Har faktiskt en likadan som kommer med posten idag
Ja, sÄ Àr det nog!

Grejen Ă€r att jag gillar bandet. Det Ă€r faktiskt jĂ€kligt skönt. Klart över förvĂ€ntan 👍

SpĂ€nnande postleverans idag för dig alltsĂ„đŸ˜€

För jÀkla snygg ÀndÄ.
E9AB001C-3235-4BEC-89B7-778506AE20CE.jpeg

SPB317 idag! Köpte den ny & har nu burit den ett litet tag, men vet inte riktigt vad jag tycker Ă€rligt talat đŸ€” Wow-kĂ€nslan finns inte riktigt dĂ€r.
Har en lika men tipset frÄn min sida för att fÄ den lite trevligare Àr att ladda pÄ med lite olika band. Den gör sig vÀldigt bra pÄ nato i olika utföranden men dock uppfattar jag den lite hög men ett klassiskt nato sÄ jag köpte ett Zulu istÀllet för att inte bygga sÄ mycket pÄ höjden. Det jag lessnade pÄ direkt var att originalgummit drar Ät sig en massa smuts vÀldigt lÀtt...

I övrigt vÀldigt trevlig klocka =)

Det Àr ingen som sitter pÄ en Giugaro-modell, typ SCED035 eller nÄgon annan av samma serie? Har varit otroligt sugen pÄ dem ett tag, men har inte kommit till skott att plocka hem en frÄn Japan

Min Seiko H601-5370.
En klocka som Àrvdes av morfar och som har kÀnts som vilken skrivbordslÄdeklocka som helst som legat och skramlat - tills i förra veckan.
Jag kortade lÀnken och bytte batteri och insÄg ju jÀkla cool den faktiskt Àr!
Sjukt bra skick, kÀnns i det stora oanvÀnd och det Àr i stunder som dessa man saknar morfar. Man skulle vilja ta en kaffe med pÄtÄr med honom och frÄga om vart uren införskaffats.

055F65E5-26CB-47F7-98CF-F6634A6B76F4.jpeg

Tillbaka
Topp