Stenholm13
Silver
Gammal seiko chrono, som tyvÀrr saknar en pusher, Àr det nÄgot man kan fÄ tag pÄ tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon som sett den hÀr modellen förut?Gammal seiko chrono, som tyvÀrr saknar en pusher, Àr det nÄgot man kan fÄ tag pÄ tro?
TvÄsprÄkiga daghjul Àr standard. Engelska + annat Àr vÀl det vanligaste, och din var nog tillverkad för den arabiska marknaden.Efter ett par glas vin i lördags sÄ slog jag till pÄ den hÀr efter en blÀnkare frÄn Catawiki pÄ Facebook. SNKP27 Retrocraft med ursnygg grön tavla.
Har aldrig handlat frÄn Catawiki (privat sÀljare), sÄ det kÀndes som en ren chansning, men den kom redan idag och Àr i fantastiskt skick.
Men jag hickade till nÀr jag först packade upp den. Veckodagen var, med vad jag tyckte sÄg ut som arabiska tecken.
Visar sig att det Àr ett tvÄsprÄkigt daghjul, nÀr jag stÀllde klockan kunde jag fÄ över den till engelska.
Den ser riktigt trevlig ut pÄ bild alltsÄ!Nu Äkte min vita Shogun pÄ igen!![]()
![]()
Jo, jag trivs vÀldigt bra med den i verkligheten ocksÄ.Den ser riktigt trevlig ut pÄ bild alltsÄ!
Vitt Àr trevligtNu Äkte min vita Shogun pÄ igen!![]()
![]()
Kolla Yahoo Japan och Rakuten. Finns hur mycket som helst.Mitt huvudsakliga mÄl Àr vÀl att hitta lite mer udda modeller till ett trevligt pris om man sÀger sÄ.
Sen om de behövs repareras eller inte spelar inte sÄ stor roll.
Vilken Àr det dÀr? Nyfiken.
Detta var det bÀsta jag lÀst pÄ lÀnge...PÄ tiden!
![]()
Hot Take: Four New 38mm Seiko 5 Sports Models Join The SKX Sports Style Collection
â The sweet-spot-sized SKX is finally here! â Seiko's new 38mm 5 Sports models are here and ready to conquer the entry-level watch sector âwww.fratellowatches.com
Kan bara hÄlla med! En "ersÀttare" till skx013Detta var det bÀsta jag lÀst pÄ lÀnge...![]()