• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Har en skx007 som fortar sig ganska kraftigt. Det började efter en tur till drivning rangen. Det Àr sÄ mycket att att den inte Àr anvÀndbar.

Är det nĂ„got som kan gĂ„ att fixa utan inte allt för stora insatser?

NÄgon som har tips pÄ vart jag kan vÀnda mig?

KÀnns trÄkigt att den bara ska ligga i lÄdan.

1680636719938.jpeg

Den var mumma! 😍

Senast Àndrad:
Över 1,5 Ă„rs letande Ă€r över... En Seikodykare med Kanji i rimligt skick frĂ„n 1982 (födelseĂ„r) hittades Ă€ntligen. Nytt glas och insert samt AM band men i övrigt original (vad jag vet)

Hur som helst nöjd.

Hur lyder dommen frÄn communityn?

IMG_4091.JPG

Riktigt najs!!! Letar sjÀlv efter en frÄn 85. Vill ocksÄ ha med Kanji.

Hej! Jag gick igenom skĂ„p i veckan inför flytt och fann en pjĂ€s som jag stal frĂ„n min far i mina unga tonĂ„r. Ref tyder 7T32-7060 en Quartz chronograph frĂ„n min fars första resa till Japan. Jag har sĂ„klart förstört ”tidstĂ€llaren” eller ”Stem” i brist pĂ„ kunskap över ord det faktiskt heter. FrĂ„gan jag stĂ€ller Ă€r om vilken urmakare som helst skulle stĂ€lle upp pĂ„ det fixet? Är beredd att betala Ă„tminstone 3tkr för det sentimentala vĂ€rdet.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    526.4 KB · Visningar: 15
Har Àntligen fÄtt tag pÄ en skx013 efter mycket velande. Pangade alla som legat ute hÀr pÄ KS, sÄ fick mot min vilja köpa en frÄn C24. Nu undrar jag dock var man köper prisvÀrda (och gÀrna med snabb leverans) gummiband, helst med curved end(s)? Har spanat in zulu Ä watchgecko, men kÀnns lite pricey med frakt osv? Har ni nÄgra bra förslag?

5E0D0AD1-20DE-4FCD-AE35-6B54D8D79B7D.jpeg

Har Àntligen fÄtt tag pÄ en skx013 efter mycket velande. Pangade alla som legat ute hÀr pÄ KS, sÄ fick mot min vilja köpa en frÄn C24. Nu undrar jag dock var man köper prisvÀrda (och gÀrna med snabb leverans) gummiband, helst med curved end(s)? Har spanat in zulu Ä watchgecko, men kÀnns lite pricey med frakt osv? Har ni nÄgra bra förslag?

5E0D0AD1-20DE-4FCD-AE35-6B54D8D79B7D.jpeg
Watchwear.se

Tillbaka
Topp