Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vart hitta du det med hÄlen?Jag bestÀllde lite nya armband till min Samuraj och Àr riktigt nöjd.![]()
Watchbandcenter hade alla dessa band.Vart hitta du det med hÄlen?
Har sett dom gÄ pÄ Tradera för allt mellan 1,5-4k beroende pÄ skick osv.Xks 007 vad kan man tÀnkas fÄ betala för en sÄn i andra hand?
Ja, speciellt om du fÄr tag i en lÀtt beggad.Seiko 5 sport prisvÀrd beater till sommaren?
Det tycker jag. Har tvÄ stycken och Àr riktigt nöjd med bÄda. Man kan ofta hitta bra rabatt pÄ dom och dÄ fÄr man verkligen mycket för pengarna.Seiko 5 sport prisvÀrd beater till sommaren?
Okey! Ska hÄlla utkik⊠vet ni om det finns integreraee gummisrmband till dom? EftermarknadsJa, speciellt om du fÄr tag i en lÀtt beggad.
Vet att strapcode har men dom Àr rÀtt dyra med tanke pÄ klockans pris. SjÀlv kör jag gummiband frÄn watchwear och Àr riktigt nöjd med dom.Okey! Ska hÄlla utkik⊠vet ni om det finns integreraee gummisrmband till dom? Eftermarknads
Vet nÄgon nÀr SRPK33 nÄr Sverige?![]()
![]()
Den gula var riktigt frÀck!Lite kul fÀrgsÀttning pÄ de hÀr nya limited edition utgÄvorna, synd att de Àr exklusiva till amerikat.
![]()