Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KÀnner igen det dÀrHeads up SeikovÀnner. Uppenbarligen Àr jag helt jÀkla hopplöst dÄlig pÄ att behÄlla klockor
![]()
Ibland blir man lite trött pÄ sig sjÀlvKÀnner igen det dÀr![]()
Frun ocksÄ: den har du ju haft innan,ser ut som den förraIbland blir man lite trött pÄ sig sjÀlv![]()
Hahaaaa, kan jag hört hÀr hemma med. Oftast ser hon ingen skillnad allsFrun ocksÄ: den har du ju haft innan,ser ut som den förra![]()
Det gör ju Àven att man kommer undan med sin mani ibland!Hahaaaa, kan jag hört hÀr hemma med. Oftast ser hon ingen skillnad alls![]()
Japp, jag sÄlde ju min precis efter en del velande, men de Àr för jÀkla bra. Sett att @Karl Manfred har en fin m kanji till salu ocksÄ. Turtleboetten Àr en riktig fulltrÀff, och tycker Kingen Àr en riktig fin blandning mellan klassisk design med lite modernare drag.King turtle, Àr dom sÄ schyssta som de ser ut?![]()
Ja den sÄg jag! Ligger pÄ blocket ocksÄ, Àr vÀldigt sugen, men lite ekonomisk frÄgaJapp, jag sÄlde ju min precis efter en del velande, men de Àr för jÀkla bra. Sett att @Karl Manfred har en fin m kanji till salu ocksÄ. Turtleboetten Àr en riktig fulltrÀff, och tycker Kingen Àr en riktig fin blandning mellan klassisk design med lite modernare drag.
Jag har haft 2 st King Turtle, och 2 vanliga Turtle. BĂ€sta boetten jag testat om man gillar lite större klockor. BĂ€rs vĂ€ldigt bekvĂ€mt trots sin storlek, kort L2L och mjukt rundade kanter för att den sitter som en smĂ€ck.Ja den sĂ„g jag! Ligger pĂ„ blocket ocksĂ„, Ă€r vĂ€ldigt sugen, men lite ekonomisk frĂ„gamen ja fan va fina dom Ă€r, âbehöverâ en dykare till sommaren
Kort svar: JAKing turtle, Àr dom sÄ schyssta som de ser ut?![]()
JÀvla snygg med grön nato, fan jag villhöver!!!!!!!!Kort svar: JA
Bild pÄ min gamla som jag tyvÀrr inte har kvar:/
![]()
Bjuder vÀl pÄ en till dÄ.JÀvla snygg med grön nato, fan jag villhöver!!!!!!!!
Galen som gjorde dig av med den, vad Àr det för nato?Bjuder vÀl pÄ en till dÄ.
![]()
Galen som gjorde dig av med den, vad Àr det för nato?