• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kör vintage kanji-dykare fredagen till Ă€ra! 👍
20230428_081016.jpg

Ref:7548-7000
År:1983

Senast Àndrad:
Japp, jag sÄlde ju min precis efter en del velande, men de Àr för jÀkla bra. Sett att @Karl Manfred har en fin m kanji till salu ocksÄ. Turtleboetten Àr en riktig fulltrÀff, och tycker Kingen Àr en riktig fin blandning mellan klassisk design med lite modernare drag.
Ja den sĂ„g jag! Ligger pĂ„ blocket ocksĂ„, Ă€r vĂ€ldigt sugen, men lite ekonomisk frĂ„ga😏 men ja fan va fina dom Ă€r, ”behöver” en dykare till sommaren

Ja den sĂ„g jag! Ligger pĂ„ blocket ocksĂ„, Ă€r vĂ€ldigt sugen, men lite ekonomisk frĂ„ga😏 men ja fan va fina dom Ă€r, ”behöver” en dykare till sommaren
Jag har haft 2 st King Turtle, och 2 vanliga Turtle. BÀsta boetten jag testat om man gillar lite större klockor. BÀrs vÀldigt bekvÀmt trots sin storlek, kort L2L och mjukt rundade kanter för att den sitter som en smÀck.

Tillbaka
Topp