Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra! SÄ ska det se ut istÀlletGör ett nytt försök. RÄkade posta en bild som var tagen i en bil. Dumt. Jag Àr Ängerfull och har lÀrt mig!
SKX och skrivbord.![]()
Mycket snyggVart sugen pÄ en field watch ett bra tag. Velat testa annat Àn dykare och vintage som annars Àr det jag anvÀnder mest. Nu har jag en SPB211. Min andra alpinist, hade en spb245 innan men vi kom inte överens. Nu ska det bli kul att pröva den hÀr godingen.
![]()
![]()
TackMycket snygg![]()
Snygg komboLegat rÀtt mycket i lÄdan, bytte till nato för o försöka fÄ lite feeling igen.![]()
Tackar men detta Àr min favorit komboSnygg kombo
Inte fel den heller. Men den kommer inte pÄ en BoR-lÀnk va?Tackar men detta Àr min favorit kombo![]()
NÀÀ tror min kom med gummi, detta Àr uncle seikosInte fel den heller. Men den kommer inte pÄ en BoR-lÀnk va?
Riktigt snyggtNÀÀ tror min kom med gummi, detta Àr uncle seikos![]()