Dagens Seiko Àr SPB143. Njuter fortfarande av den 2 Är in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G-shock? Seiko 5 borde vara den ultimata gym klockan
Mkt snygg, men jag har aldrig fattat det hÀr med Nato-band nÀr man Àgnar sig Ät svettiga och smutsiga aktiviteter?G-shock? Seiko 5 borde vara den ultimata gym klockan
Mkt snygg, men jag har aldrig fattat det hÀr med Nato-band nÀr man Àgnar sig Ät svettiga och smutsiga aktiviteter?
Visst Àr det sÄ, ryker ett band stift har man ett kvar. Men som du anar gymmar jag hellre m gummi eller lÀnkGivetvis bÀttre med lÀnk eller gummi, men Àr inte ursprungliga idéen med Nato att det ska anvÀndas i aktiviteter dÀr klocka och band(stift) kan ta stryk?
Visst Àr det sÄ, ryker ett band stift har man ett kvar. Men som du anar gymmar jag hellre m gummi eller lÀnk
Visst Àr det sÄ, ryker ett band stift har man ett kvar. Men som du anar gymmar jag hellre m gummi eller lÀnk
Jag kan inte gymma med klockor. Tappar fokus.Jo, kör ocksÄ gummi för det mesta. Dock Àr just detta band sÄ nopprigt och skitigt att det ÀndÄ snart ska gÄ i pension
Jag behöver ju ett 6105-glasPouge och Citizen glas pÄ G.
TÀnkte kolla intresse on jag ska ta hem nÄgra frÄn England. Fixar bild
Finns nu Àven snart nÄt 7548/6309 glas. Och ett 6105 glas hemma.
Det Àr pÄ G . Han var lite seg pÄ att skicka. Men ska komma i det nÀrmasteJag behöver ju ett 6105-glas
Willard Àr bÀttre Àn bra.Willard Àr bra
Haha, det va inte igÄr man sÄg en sÄn