Nytt band inkommet till 6139.
= Yay!
= Nay!
= Yay!
= Nay!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken 8f56 sitter du pÄ?8f56 Àr sÄ jÀkla najs. 10 Ärs batteri Àr rÀtt bekvÀmt ocksÄ. StÀller alla mina andra klockor efter den
Jag hade en som nu Àr sÄld. Det var den med grön urtavla. HÀr tillsammans med en 777:a.NÄn som har en king turtle och vill dela med sig av lite bilder?
Den Àr fin! Hur Àr det dÀr metallarmbandet? Vad Àr rimligt att betala för en i bra skick i andra hand?Jag hade en som nu Àr sÄld. Det var den med grön urtavla. HÀr tillsammans med en 777:a.
NĂ„n som har en king turtle och vill dela med sig av lite bilder?
Den dÀr satt pÄ originallÀnken som dock inte följde med den gröna, för den kom ju pÄ silikon. Men lÀnken tycker jag Àr bÀttre Àn sitt rykte - solida lÀnkar och boettlÀnkar men möjligen rassligt lÄs. Annars ok.Den Àr fin! Hur Àr det dÀr metallarmbandet? Vad Àr rimligt att betala för en i bra skick i andra hand?
8f56 Àr sÄ jÀkla najs. 10 Ärs batteri Àr rÀtt bekvÀmt ocksÄ. StÀller alla mina andra klockor efter
Nu Àr Quartzaren pinsamt billig pÄ K&S kostar nu momsen frÄn JPN och en tusing. Vad ska man göra nÀr ingen förstÄr sitt fantastiska fylleköpTeaser alert!!
Efter en ensam hemmakvÀll utan fru men med whiskey blev resultatet att en grym Seiko Neovintage Àr pÄ vÀg hem.
Presenterar hÀr teser till intresserade dÄ jag skyller pÄ dÄligt omdöme.
SLT063 Seiko Great Blue 8F56 HAQ i uttalat nos skick. Galet najs mörkt blÄ tavla med nautilusich mönster, 8F56 pre GS HAQ 15sek/Är true gmt, perpetuell kalender dubbla kronor en för inte bezel och 3e tidzon. Seiko CroccolÀder. Landar i SE om ett par veckor. Bild 1-3 Àr min 3-5 webbens.
Vart en fet Sarb059 alpinist 6r15 skx case ocksÄ men den fÄr stanna bild 6
Sjukt mkt Credor
Dagens Fancy kinetic
Uncle straps har gl831 i olika bredd och i âshortâ men de kanske ocksĂ„ Ă€r för lĂ„nga? Eller sax!?Ett lĂ„ngskott: nĂ„gon som har sett kortare Seiko gummin?
Fick hem en trevlig 6458 med Seiko gummi (ej original för modellen) som Àr ca 1 km för lÄngt
Bra tips! Förutom att just 19mm inte finns i shortUncle straps har gl831 i olika bredd och i âshortâ men de kanske ocksĂ„ Ă€r för lĂ„nga? Eller sax!?