InstÀmmer, den Àr otroligTröttnar aldrig pÄ Cocktailens tavla. Den fÄr ett sÄdant djup.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
InstÀmmer, den Àr otroligTröttnar aldrig pÄ Cocktailens tavla. Den fÄr ett sÄdant djup.
Jag har en King turtle och en Willard. Willard upplevs som mindre tycker jag.NÄgon som har en sÄn hÀr? Eller har haft?
SPB151J1
PÄ bilder sÄ ser den mycket större ut Àn turtle, men lÀser man specsen sÄ Àr den mindre? Ni som haft eller har den, hur upplevs den pÄ armen? Dela gÀrna nÄgon bild om ni har
Hmm okey, vilken gillar du bĂ€st? kanske en jĂ€mförelse bild? Ăr ute efter den perfekta dykaren (seiko) Ă€r jĂ€vla sugen pĂ„ spb143, men det stör mig att den inte har crownguardsJag har en King turtle och en Willard. Willard upplevs som mindre tycker jag.
HmmKan inte sÀga vilken jag gillar bÀst. De Àr sÄ pass olika i detaljerna, sÄ jag kan inte vÀlja.
Har du kollat pÄ spb317? Den Àr ju lite mindre men har cushioncase.
Det Àr bara frÄga en AD om hjÀlp att köpa lÀnken om du vill ha den. Alternativt om de kan göra nÄgon deal dÀr du fÄr den med. Annars sÀljer uncle seiko tredjepartslÀnkar du kan köpa.Hmm
Ja den spb317 Àr fin, men gÄr den att fÄ pÄ lÀnk tro? Vill ha möjligheten
Okey! Amen tÀnkte om det finns lÀnkar som fassar just denDet Àr bara frÄga en AD om hjÀlp att köpa lÀnken om du vill ha den. Alternativt om de kan göra nÄgon deal dÀr du fÄr den med. Annars sÀljer uncle seiko tredjepartslÀnkar du kan köpa.
NÄgon som har en sÄn hÀr? Eller har haft?
SPB151J1
PÄ bilder sÄ ser den mycket större ut Àn turtle, men lÀser man specsen sÄ Àr den mindre? Ni som haft eller har den, hur upplevs den pÄ armen? Dela gÀrna nÄgon bild om ni har
För klockarmband som ej Àr kompatibla med Seiko fat bars kan jag varmt rekommendera nedanfat/slim variant:Antar att du menar de traditionella raka seikostiften utan axlar som sitter pÄ de flesta dykaruren?
Tack för tips!För klockarmband som ej Àr kompatibla med Seiko fat bars kan jag varmt rekommendera nedanfat/slim variant:
Replacement "Skinny Fat" Spring Bars For Diver's Watches
Looking for a reliable and durable replacement for your diver's watch spring bars? Look no further! Our replacement "Skinny Fat" watch spring bars are designed with thicker 1.1mm tips making them a perfect fit for your Seiko diver's style watch. Why our spring bars? What sets our spring bars...www.watchgecko.com
SÄ lÀcker. Dessa gamla Seikos Àr verkligen hÀrliga!
SPB313, SPB315 och SPB333 Àr samma boett med lÀnk.Okey! Amen tÀnkte om det finns lÀnkar som fassar just den
Den Àr riktigt snygg. Det trÄkiga Àr bara att jag aldrig gillar kronografer pÄ mig sjÀlv av nÄgon anledning. Dykare 100%, vintage sport-/dressur ligger mig varmt om hjÀrtat och Àven haft nÄgra fieldwatches som jag tyckt om. Men kronografer blir snygga pÄ bild men trÄkiga pÄ handleden hos mig. Snyggt pÄ andra dockDen hÀr dök upp i flödet imorse, hade förbigÄtt mig. Tycker det var den snyggaste fÀrgsÀttningen hittills. SSC911P1.
Edit. TÀnkte det va samma klocka som SSC813P1 och gÀnget, men sÄg ju nu att det Àr en lite större variant med lite annan design pÄ fler detaljer. Men snygg hur som till tycker jag
Ăr beredd att hĂ„lla med, sjĂ€lv uppskattar jag lĂ€sbarheten hos dykare, har en tendens att tycka det blir lite rörigt m en kronograf pĂ„ handleden Ă€ven om det Ă€r snyggt.Den Ă€r riktigt snygg. Det trĂ„kiga Ă€r bara att jag aldrig gillar kronografer pĂ„ mig sjĂ€lv av nĂ„gon anledning. Dykare 100%, vintage sport-/dressur ligger mig varmt om hjĂ€rtat och Ă€ven haft nĂ„gra fieldwatches som jag tyckt om. Men kronografer blir snygga pĂ„ bild men trĂ„kiga pĂ„ handleden hos mig. Snyggt pĂ„ andra dock
Ja samma hĂ€r. Jag har Ă€ven âroligareâ med en roterande bezel Ă€n kronografer. Mer lĂ€ttanvĂ€ndĂr beredd att hĂ„lla med, sjĂ€lv uppskattar jag lĂ€sbarheten hos dykare, har en tendens att tycka det blir lite rörigt m en kronograf pĂ„ handleden Ă€ven om det Ă€r snyggt.