Turtle Àr grymma!
Turtle power!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Turtle Àr grymma!
Turtle power!
Hade pengarna funnitsEn liten Heads up pÄ en SPB383J1
Har bÄda, Willard upplevs nÄÄÄgot mindre enl mig. Mm300 som jag Àven Àger upplevs klart större Àn dessaNÄgon som har en sÄn hÀr? Eller har haft?
SPB151J1
PÄ bilder sÄ ser den mycket större ut Àn turtle, men lÀser man specsen sÄ Àr den mindre? Ni som haft eller har den, hur upplevs den pÄ armen? Dela gÀrna nÄgon bild om ni har
Ăverdimensionerad?LĂ€tt överdimensionerad skrivbordsdykare, men den gör jobbet!
Jag Ă€r ingenjör, sĂ„ jag syftade mer till övriga specifiktioner, typ lysmassa, 300m WR osv Fantastisk pappersvikt dock! Perfekta dimensioner för det!Ăverdimensionerad?
Inte, precis lagom stor!
Destroyer of planets.
Uncle's Àr kanske det bÀsta gummit pÄ marknaden i min mening!Vilket GL831 Àr det bÀsta/skönaste?
Jag har ett orginal men det Àr ju jÀkligt stelt.
Ăr exempelvis Uncle Seikos bĂ€ttre?
Vilket kör ni?
JÀklar dÄ fÄr jag testa ett sÄdan!Uncle's Àr kanske det bÀsta gummit pÄ marknaden i min mening!
Tips Àr ocksÄ att rulla ihop det i en liten kopp och hÀlla pÄ lite kokande vatten följt av kallt vatten sÄ man fÄr det lite runt och fint i formen!JÀklar dÄ fÄr jag testa ett sÄdan!
Tack för tipset
Snygg. Referens?Dagens (första) Seiko
SuverÀn, vad Àr det för referens?Baby Alpinist pÄ svart mocka-nato.
SPB159J1SuverÀn, vad Àr det för referens?
Har du nÄgon aning om vad det kostar? Skulle nog behöva göra det pÄ min turtle.LÀmna in hos FÀltöversten, det blir betydligt billigare att byta verk Àn en service .
Tack. Caset Àr sÄ slitet dÀr bak sÄ ser knappt vad det stÄr. Men det Àr en 80-tals QuartzSnygg. Referens?
Ser ut som det Àr att böja upp flÀrparna med lÀmpligt verktyg, ta av det du behöver och sedan fÀsta igen genom att böja tillbaka över anslutande stift. Som gamla Rolex jubilee-lÀnkar.HjÀlp..
Hur kortar jag lÀnken?