• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Dax för kvÀlls ombyte:

as5hZgq.jpg

(SBGW005)

//Bosse
 
Undrar vem som sitter pÄ flest GSar i denna trÄd. Under ett lÄngt tag var det ju Molle och dÀrefter garanterat klockodile , men nu tror jag faktiskt att det Àr Bosse .:)
Bosse sÀljer ju aldrig utan bara lagrar pÄ hög. :D ;)
 
Shit Molle , dÄ leder du ju med hÀstlÀngder. Trodde du sÄlde av nÀstan allt för nÄgra Är sedan. DÄ lÄg nog Klockodile i lÀ nÀr han hade som mest. Tror han var uppe i 7st ett tag.
 
Ja ja, tiden! :)

Hur lÀnge sedan Àr det Seiko slÀppte ett nytt verk? Eller uppdaterade nÄgot gammalt? De kanske har presenterat nÄgot i Är som jag missat!? :)


I sdgz013 sitter ett nytt kronograf verk som nÀmnts ovan.
Jag lÀgger till lite info. Det Àr det första och enda kronografverket i vÀrlden med tre vertikala kopplingar. Vilket gör att Àven kronominut och kronotimvisare rör sig steglöst som sekunden istÀllet för att hoppa fram minut- respektive timvis.

Helt unikt för seiko. Och kul design ocksÄ.

HÀr Àr min pÄ en bÀdd av popcorn....


 
I sdgz013 sitter ett nytt kronograf verk som nÀmnts ovan.
Jag lÀgger till lite info. Det Àr det första och enda kronografverket i vÀrlden med tre vertikala kopplingar. Vilket gör att Àven kronominut och kronotimvisare rör sig steglöst som sekunden istÀllet för att hoppa fram minut- respektive timvis.

Helt unikt för seiko. Och kul design ocksÄ.

HÀr Àr min pÄ en bÀdd av popcorn....


Kom tidigare enligt denna artikel:
http://www.watchtime.com/reviews/clutch-performer-reviewing-seiko-velatura/
Intressant text.
 
I sdgz013 sitter ett nytt kronograf verk som nÀmnts ovan.
Jag lÀgger till lite info. Det Àr det första och enda kronografverket i vÀrlden med tre vertikala kopplingar. Vilket gör att Àven kronominut och kronotimvisare rör sig steglöst som sekunden istÀllet för att hoppa fram minut- respektive timvis.

Helt unikt för seiko. Och kul design ocksÄ.

HÀr Àr min pÄ en bÀdd av popcorn....




Snygg sÀljs de fortfarnDe BNIB?
 
Jag hade inledningsvis litet problem med denna min tilltÀnkta semesterklocka dÄ jag upplevde den vÀldigt klumpig pÄ lÀnk. PÄ Zulu Àr den dock ok sÄ att jag kan tÀnka mig att bÀra den dagligen en mÄnad. Faller det vÀl ut sÄ fÄr det bli en 300MM. :)
 
Jag hade inledningsvis litet problem med denna min tilltÀnkta semesterklocka dÄ jag upplevde den vÀldigt klumpig pÄ lÀnk. PÄ Zulu Àr den dock ok sÄ att jag kan tÀnka mig att bÀra den dagligen en mÄnad. Faller det vÀl ut sÄ fÄr det bli en 300MM. :)


Testa pÄ ett bra "Gummi" (tÀnk pÄ sÀkerheten :happyhappy:) och med bra tÀnker jag Isofrane. MM300 Àr lite mindre, men högre och lite top-tung, pÄ gummi Àr den dock vÀldigt smidig, jag har nu min pÄ lÀnk och efter lite tillvÀnjning sÄ fungera det bra, det justerbara spÀnnet Àr suverÀnt.
//Bosse
 
Annars kan j
Jag hade inledningsvis litet problem med denna min tilltÀnkta semesterklocka dÄ jag upplevde den vÀldigt klumpig pÄ lÀnk. PÄ Zulu Àr den dock ok sÄ att jag kan tÀnka mig att bÀra den dagligen en mÄnad. Faller det vÀl ut sÄ fÄr det bli en 300MM. :)
annars kan jag ta den... ;)
 
Jag hade inledningsvis litet problem med denna min tilltÀnkta semesterklocka dÄ jag upplevde den vÀldigt klumpig pÄ lÀnk. PÄ Zulu Àr den dock ok sÄ att jag kan tÀnka mig att bÀra den dagligen en mÄnad. Faller det vÀl ut sÄ fÄr det bli en 300MM. :)


Klumpig pĂ„ lĂ€nk!?!? Sumo sitter perfekt nĂ€r man vĂ€ljer RÄTT lĂ€nk! ;)

WP_20150515_19_05_55_Pro.jpg
 
Tillbaka
Topp