• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

image.jpg

FÀrdig! Inga fler repor pÄ glaset och nya packningar. Det var knappt smutsigt under vridringen och trots packningsbyte Àr den fortfarande jÀttesvÄr att rotera. Knappast till nÄgon nytta, men snygg Àr den i alla fall. :)

Den Àr sÄ dö-töff!! Like!

Detta var morfars gamla klocka som han brukade varje dag tills han gick bort, nÄgon som vet nÄgot om den? ProduktionsÄr etc :) kul att fÄ veta lite om den
image.jpg
LÀgg upp en bild pÄ baksidan sÄ ska du fÄ lite mer info. Se till att man ser siffrorna pÄ locket. Eller sÄ skriver du helt enkelt siffrorna hÀr istÀllet. :)

HallĂ„! Är det nĂ„gon som har koll pĂ„ det hĂ€r med köpa bezel/insert?
Är rĂ€tt sugen pĂ„ att byta ut bezeln/insert pĂ„ seiko skx171 till en skx007 bezel.

NÄgon som har tips pÄ stÀllen dÀr man kan köpa bezel/insert? Har tittat pÄ ebay http://www.ebay.com/itm/Black-Bezel...928?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27da53fd28 men kÀnns som att man Àr ute pÄ djupt vatten dÀr
Dagazwatch.com

Tjenare! Jag har en SKJ001P som jag diggar men skulle gÀrna vilja komplettera med en jubileelÀnk+ÀndlÀnkar. Vet nÄgon om man kan köra pÄ samma som till SKX007 eller Àr det en specifik för SKJ00XP serien?
Om det funkar sÄ köper jag dessutom gÀrna en begagnad om nÄgon hÀr har en liggande:)

HĂ€r har vi den
image.jpg

Tjenare! Jag har en SKJ001P som jag diggar men skulle gÀrna vilja komplettera med en jubileelÀnk+ÀndlÀnkar. Vet nÄgon om man kan köra pÄ samma som till SKX007 eller Àr det en specifik för SKJ00XP serien?
Om det funkar sÄ köper jag dessutom gÀrna en begagnad om nÄgon hÀr har en liggande:)

HĂ€r har vi den
image.jpg
Ytterst sÀllan man kan flytta seikolÀnkar mellan modellerna, sÄ om ingen kan bekrÀfta att det gÄr sÄ kan du anta att det inte gÄr. Chronograph.com kanske har ny lÀnk om du inte hittar en begagnad.

Ytterst sÀllan man kan flytta seikolÀnkar mellan modellerna, sÄ om ingen kan bekrÀfta att det gÄr sÄ kan du anta att det inte gÄr. Chronograph.com kanske har ny lÀnk om du inte hittar en begagnad.

Okej dÄ vet jag! Tack för det ska kika runt lite. DÄ klockan har en anvÀnd look sÄ skulle ju en begagnad passa bÀst imo.

Tillbaka
Topp