Har testat 22mm pÄ min dagliga klocka med 21mm bandbredd, det blev inte bra.
Tack för tipset, ska kolla upp det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har testat 22mm pÄ min dagliga klocka med 21mm bandbredd, det blev inte bra.
Tycker den Àr riktigt bra! Hade den haft vanlig dykring sp hade jag redan Àgt en.
Inget riktigt inlÀgg....
SÀljs utan lÀnk men det gÄr ju att komplettera.Det var lite lustigt för jag sÄg din kommentar ett par minuter innan jag, av en slump, sÄg den dÀr annonsen.
Personligen tycker jag att kompassringen Àr cool annars. Men den sÀljs inte med lÀnk va?
Cool, Àr det en klocka pÄ bilden?Nu har Àntligen bÄde klockan och armbandet anlÀnt.
![]()
DÄ vÀntar vi bara pÄ att skÀrpan ocksÄ ska anlÀndaNu har Àntligen bÄde klockan och armbandet anlÀnt.
![]()
aDÄ vÀntar vi bara pÄ att skÀrpan ocksÄ ska anlÀnda![]()
Titta, dĂ€r ĂR den ju!Haha. Vafan!?![]()
a
Fast fan. Tycker du inte den dĂ€r flĂ€rpen irriterar?Titta, dĂ€r ĂR den ju!Snygg!
Tror den dÀr Àr frÄn -78Gyllene Tonfisken har fÄtt ett syskon. Tack @lio.se för affÀren. Alltid lika trevligt.![]()
7549-7010 frÄn 88
BÀsta GS-modellen nÄgonsin? Den bÀsta mekaniska i alla fall.@Geparden
Jag kan göra det enkelt för dig, skicka PM sÄ fort du kÀnner sÄ igen sÄ tar jag den direkt, snabbt o smÀrtfritt
Inga fler sÄna beslutsÄngest igen![]()
Denna va först i min "wish list" och tvÄ GS senare Àr hungern inte stillad, det svarta med röda lockarBÀsta GS-modellen nÄgonsin? Den bÀsta mekaniska i alla fall.
Kollade batteriskalan. Du har rÀtt! Goda nyheterTror den dÀr Àr frÄn -78
Nog den snyggaste, men bÀsta? beror pÄ, jag tröttnade pÄ att ha svÄrt att kolla tiden snabbt, kombinationen tavla och visare var bara inte optimal, det blir lite komisk nÀr en vintage GS eller KS Àr lÀttare att kolla tiden pÄ, sÄ min fick mindre och mindre handledstid och fick gÄ vidare.BÀsta GS-modellen nÄgonsin? Den bÀsta mekaniska i alla fall.
Kan hÄlla med dig om att svart blank tavla och blanka visare inte Àr optimalt ur den aspekten men svÄrlÀst tycker jag knappast att den var.Nog den snyggaste, men bÀsta? beror pÄ, jag tröttnade pÄ att ha svÄrt att kolla tiden snabbt, kombinationen tavla och visare var bara inte optimal, det blir lite komisk nÀr en vintage GS eller KS Àr lÀttare att kolla tiden pÄ, sÄ min fick mindre och mindre handledstid och fick gÄ vidare.
//Bosse
Vi Àr dermed helt överens om att vi inte Àr överensKan hÄlla med dig om att svart blank tavla och blanka visare inte Àr optimalt ur den aspekten men svÄrlÀst tycker jag knappast att den var.
Jag skulle absolut ranka den som den bÀsta moderna mekaniska GS-en som slÀppts, exkluderat 36k GMT i guld och kanske nÄgon annan udda limiterad version jag inte minns nu.
Som vanligt dÄ.Vi Àr dermed helt överens om att vi inte Àr överens
//Bosse
Den enda jag kommer pÄ Àr en Solar Chrono vid namn SSC237P1, och den Àr inte helt grön.Finns det nÄgon Seiko Diver med en grön bezel i orginalutformande??? Har försökt kika runt men hittar ingenting.
Den enda jag kommer pÄ Àr en Solar Chrono vid namn SSC237P1, och den Àr inte helt grön.![]()
Precis. Den har jag sett. TÀnkte mer om det fanns nÄgot liknande "Kermit" eller "Hulk" moddarna som folk har visat upp. Annars fÄr man vÀl helt enkelt försöka sig pÄ en egen modd...
Inte riktigt vad jag Àr ute efter. Vill ha en grön bezel, svart eller sÄdan urtavla som du har samt kanske ett Nato grönt armband. Det blir vÀl ett projekt att köra pÄ.Duger detta? SARB059