• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

@yonsson Du som gillar gröna Nato. HÀr har du Phoenix"Military Green" 20mm pÄ 19mm lugs
20160220_132138.jpg
20160220_132211.jpg
Har testat 22mm pÄ min dagliga klocka med 21mm bandbredd, det blev inte bra. :)
Tack för tipset, ska kolla upp det.

BÀsta GS-modellen nÄgonsin? Den bÀsta mekaniska i alla fall.
Nog den snyggaste, men bÀsta? beror pÄ, jag tröttnade pÄ att ha svÄrt att kolla tiden snabbt, kombinationen tavla och visare var bara inte optimal, det blir lite komisk nÀr en vintage GS eller KS Àr lÀttare att kolla tiden pÄ, sÄ min fick mindre och mindre handledstid och fick gÄ vidare.
//Bosse

Nog den snyggaste, men bÀsta? beror pÄ, jag tröttnade pÄ att ha svÄrt att kolla tiden snabbt, kombinationen tavla och visare var bara inte optimal, det blir lite komisk nÀr en vintage GS eller KS Àr lÀttare att kolla tiden pÄ, sÄ min fick mindre och mindre handledstid och fick gÄ vidare.
//Bosse
Kan hÄlla med dig om att svart blank tavla och blanka visare inte Àr optimalt ur den aspekten men svÄrlÀst tycker jag knappast att den var.

Jag skulle absolut ranka den som den bÀsta moderna mekaniska GS-en som slÀppts, exkluderat 36k GMT i guld och kanske nÄgon annan udda limiterad version jag inte minns nu.

Kan hÄlla med dig om att svart blank tavla och blanka visare inte Àr optimalt ur den aspekten men svÄrlÀst tycker jag knappast att den var.

Jag skulle absolut ranka den som den bÀsta moderna mekaniska GS-en som slÀppts, exkluderat 36k GMT i guld och kanske nÄgon annan udda limiterad version jag inte minns nu.
Vi Àr dermed helt överens om att vi inte Àr överens:)
//Bosse

Tillbaka
Topp