LÀr bli nÀrmre en tusing skulle jag sÀga.En kompis har en srp777 pÄvÀg hem till honom frÄn Filipinska ebaysÀljaren thetopwatch för 2890kr. Dock sÄ kanske det tillkommer nÄgra hundra nÀr den ska igenom tullen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀr bli nÀrmre en tusing skulle jag sÀga.En kompis har en srp777 pÄvÀg hem till honom frÄn Filipinska ebaysÀljaren thetopwatch för 2890kr. Dock sÄ kanske det tillkommer nÄgra hundra nÀr den ska igenom tullen.
Förvisso, men OM man skulle vÀlja en klocka för resten av livet skulle nog denna kunna kryssa i mÄnga kravboxar. DÀrav OWG klockaVadÄ OWG-klockan? Du har ju massvis av klockor.![]()
En tusing i avgifter???LÀr bli nÀrmre en tusing skulle jag sÀga.
FÄr rÀkna med Ätminstone 700-800 kr i mervÀrdesskatt och tull.En tusing i avgifter???
722,5 i moms + ngn hundring i adm avgiftEn tusing i avgifter???
Ok! FÄr se vad det landar pÄ!! Inte en aning om vad för vÀrde som har angets pÄ paketet.722,5 i moms + ngn hundring i adm avgift
NĂ„ja, tackar för svaret!Ăger en 013.
Tycker lÀnken Àr bÄde snygg och skön. Ganska platta lÀnkbitar som följer designen pÄ boetten.
Ska man sÀga nÄgot negativt sÄ Àr det lÄset. Tycker inte det ger nÄgon vidare kÀnsla... Dock kan man ju inte vÀnta sig mer för det priset.
HÀr har du en 6458-602b med original gummi gl13a-19 (som bara gjordes till 6458 modellerna och dÀrför oftast kostar 100eur+ nÀr det dyker upp) Skillnaden pÄ den hÀr och 600b Àr andra packningar och texten "Professional".
Du Àr verkligen imponerande kunnig!HÀr har du en 6458-602b med original gummi gl13a-19 (som bara gjordes till 6458 modellerna och dÀrför oftast kostar 100eur+ nÀr det dyker upp) Skillnaden pÄ den hÀr och 600b Àr andra packningar och texten "Professional".
Samma högspecade verk med 7 juveler (7548 har 5 som jÀmförelse), magnetplatta osv. Vita tavlan gör sig vÀldigt bra med glasdetaljerna runt index. Hade lagt ett bud om jag inte redan haft en svart 6458 pÄ ingÄng. NÄgon annan hÀr som har en 6458? Vore kul att se den gröna
http://www.ebay.com/itm/SEIKO-6458-...188693?hash=item3d0ecafb55:g:NrQAAOSwUV9WmHGj
HÀr kommer en stulen bild pÄ fÀrgvarianterna.
![]()
Den Àr sÄ fet! och dÄ menar jag inte fiskbullarna!Tuna can? NÀ fiskbulle can!
![]()
Ngt för @Sorubim ? Snygg!Quartz idag.
![]()
Placera dem ovanför Àttiksprit sÄ kan en del dras ut. Jag lyckades att fÄ ut doften ur mitt tropic med enbart vÀdring, men det tog över tvÄ mÄnaderHar ett gött gummi som luktar kÀllare![]()
Tror det Àr ett seiko, följde med min 7546-604a
NÄgon som har tips pÄ hur man fÄr bukt pÄ det??
Smart, ska provaPlacera dem ovanför Àttiksprit sÄ kan en del dras ut. Jag lyckades att fÄ ut doften ur mitt tropic med enbart vÀdring, men det tog över tvÄ mÄnader![]()
ThÀnkjö!Tack!
8229-8020
Ta det via PM nÀsta gÄngHÀr har du en 6458-602b med original gummi gl13a-19 (som bara gjordes till 6458 modellerna och dÀrför oftast kostar 100eur+ nÀr det dyker upp) Skillnaden pÄ den hÀr och 600b Àr andra packningar och texten "Professional".
Samma högspecade verk med 7 juveler (7548 har 5 som jÀmförelse), magnetplatta osv. Vita tavlan gör sig vÀldigt bra med glasdetaljerna runt index. Hade lagt ett bud om jag inte redan haft en svart 6458 pÄ ingÄng. NÄgon annan hÀr som har en 6458? Vore kul att se den gröna
http://www.ebay.com/itm/SEIKO-6458-...188693?hash=item3d0ecafb55:g:NrQAAOSwUV9WmHGj
HÀr kommer en stulen bild pÄ fÀrgvarianterna.
![]()
Sorry. TÀnkte fler kunde vara intresserade av 6458 info.. FÄr hoppas ingen har det dÄliga omdömet att sno den framför nÀsan pÄ dig.Ta det via PM nÀsta gÄngMen tack ÀndÄ
http://www.klockimport.com/klockverktyg/klockverktyg-for-kortning-av-klockarmband/![]()
Efter bara en veckas leveranstid kom denLÀnken kÀnns ok men har dÄligt med referenser. Glömde dock att skaffa ett verktyg för att korta lÀnken, vad finns det för alternativa verktyg förutom hammare och gem? Vill inte vÀnta pÄ leveranstid eller betala 400 för kjells set..
Liten skruvmejsel![]()
Efter bara en veckas leveranstid kom denLÀnken kÀnns ok men har dÄligt med referenser. Glömde dock att skaffa ett verktyg för att korta lÀnken, vad finns det för alternativa verktyg förutom hammare och gem? Vill inte vÀnta pÄ leveranstid eller betala 400 för kjells set..