Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr bra, fick bli dagens val för mig.Den dÀr klockan ger mig rysningar av vÀlbehag. I det nÀrmaste perfekt enligt min mening.
Vart köper du ifrĂ„n? Ăr sugen pĂ„ en SKX007 och letar efter bĂ€sta erbjudande![]()
Det dÀr bandet Àr ju klockrent till en sliten guldtuna. Phoenix?Tuff tuna torsdag 7549-7009
![]()
Elastiskt Marine Nationale band. Utan spÀnne/öppning. Kolla med militÀrnörden @Quaker han fixade 2 Ät mig.Det dÀr bandet Àr ju klockrent till en sliten guldtuna. Phoenix?
Lite nya produktkatalogbilder
![]()
Transocean krono'n
![]()
NĂ„got solar-tuna-aktigt
![]()
Prospex-astron (ink kronskydd)
Köp!!
Vad heter den? StÄr det SNDK... ? Finns det ingen bÀttre bild? Den Àr inte markerad som en ny modell.
Vad heter den? StÄr det SNDK... ? Finns det ingen bÀttre bild? Den Àr inte markerad som en ny modell.
OK, fĂ„r googla lite, nya Astron ser ju lite mysko ut men 20ATM Ă€r ju kul, dĂ„ Ă€r det ju typ en dykarklocka, visarna skvallrar ju om det men Ă€ndĂ„ vĂ€rt att belysa tycker jag.VĂ€ldigt oklart vad det stĂ„r för ref. KĂ€nde inte igen den + att det bara Ă€r nyheter pĂ„ bladet sĂ„ jag antog bara att den Ă€r ny. Ănda bilden jag hitta.
OK, fÄr googla lite, nya Astron ser ju lite mysko ut men 20ATM Àr ju kul, dÄ Àr det ju typ en dykarklocka, visarna skvallrar ju om det men ÀndÄ vÀrt att belysa tycker jag.
ProSpex-X:et pÄ den bÀttre bilden lite lÀngre bak i trÄden. Kanske olika pÄ de andra versionerna.StÄr tydligen Marine Master GPS ovanför.
Fett ÀndÄ med en dykarAstron!StÄr tydligen Marine Master GPS ovanför.
Inte illa alls. (Ănskar jag hade originallĂ€nken till min Type II.)
Storlek & pris?Forumets mest udda platina dinka.
Credor GBAT011
High end Quartz i en riktigt tunn dressare. GĂ„r antagligen inte att fĂ„ platina för en lĂ€gre peng. Ăven spĂ€nnet Ă€r platina. Grymt hĂ€ftig tavla. Ăr till salu om nĂ„gon Ă€r sugen.
![]()
![]()
15 inkl fraktStorlek & pris?