• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Glad pÄsk!
20160325_143033.jpg

snöat in lite pÄ en SKA371,,,
ni som haft/har ,,stÀmmer det att vikten ligger uppÄt 210g pÄ lÀnk?

SÄ, nu Àr jag pÄ jakt efter en originallÀnk till en SBCM025. LÀnken heter enligt uppgift D1Z7AG och finns bl.a. pÄ Boley.de. Men tyvÀrr sÄ sÀljer dom endast till urmakare med registrerade företag. NÄgon som har tips pÄ var jag kan hitta lÀnken pÄ annat stÀlle eller liknande lÀnk som passar till case 00A0?

Det Àr bara att inse
image.jpeg
att mobil kamera blir bÀttre och bÀttre inte optimala förutsÀttningar för denna bild pÄ 5646-7010 halvmörkt och WinnerbÀck pÄ rÀtt hög nivÄ, men ett bra liv
//Bosse

Det hÀr med Seiko Àr nytt för mig och jag söker en dressare med ljus tavla 36-38mm pÄ lÀnk. Sarb 035 kan vara ett alternativ. NÄgra andra förslag pÄ modeller?

Kanske Àr det endast "dagens crush" men, blev vÀldigt nyfiken pÄ Seiko superior 9983 serien(?).. Jag kan absolut ingenting om dessa klockor, eller Seiko heller för den delen.. Men i den hÀr trÄden framförallt besitts ju vÀldigt mycket kunskap. SÄ tÀnkte höra om ni kan belysa mig :)

Jag Àr frÀmst sugen pÄ "guld"-klockan..

Kan priserna variera stort beroende pÄ refnr/Älder/annat? Vad Àr ett rimligt pris, vad ligger dessa pÄ, ca?
Finns dom i olika storlekar, vilka?
Och kanske framför allt, var kan jag hitta denna juvel? :rolleyes:

Tillbaka
Topp