Glad pÄsk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passa dig sĂ„ du inte Ă„ker pĂ„ en CostanzaĂntligen hittat namnet till nĂ€sta klydd!
LÀcker! Visar min okunnighet men vilken modell?Glad pÄsk!
FörlÄt 6105-8110LÀcker! Visar min okunnighet men vilken modell?
Seiko MatsudaĂntligen hittat namnet till nĂ€sta klydd!
LĂ„ter som att det kan stĂ€mma. Ganska rejĂ€l. âșsnöat in lite pĂ„ en SKA371,,,
ni som haft/har ,,stÀmmer det att vikten ligger uppÄt 210g pÄ lÀnk?
Coolt, men allt blÄtt verkar ha försvunnit ur bilderna. Tavlan ser grÄ ut.PADI LIVESHOTS
Vridringen Àr grym pÄ Turtlen!
NĂ„gon sa vid nĂ„t tillfĂ€lle att lĂ€nk pĂ„ 6105 Ă€r blasfemi och hĂ€delse . Jag Ă€r mest intresserad av hur den sitter pĂ„ lĂ€nk? Ăr det bara finemang?FörlĂ„t 6105-8110
PADI LIVESHOTS
Vridringen Àr grym pÄ Turtlen!
HĂ€dar gĂ€rna isf âșNĂ„gon sa vid nĂ„t tillfĂ€lle att lĂ€nk pĂ„ 6105 Ă€r blasfemi och hĂ€delse . Jag Ă€r mest intresserad av hur den sitter pĂ„ lĂ€nk? Ăr det bara finemang?
Shogun pÄ utsidan av jackan i backen
https://en.wikipedia.org/wiki/SeikoshaĂntligen hittat namnet till nĂ€sta klydd!
Vad Àr det för ref samt storlek pÄ den?Surfade Superiors hela kvÀllen igÄr efter annonstipset men jag tror jag redan har en av de fetaste i min Àgo.
QGA804. 35,5mmVad Àr det för ref samt storlek pÄ den?
Tack för det!QGA804. 35,5mm
Tjusig! (Tack Google translate)KS tilbake fra service. Synes at saerlig disse siste KS'ene er penere enn GS, ser mer elegant ut med de aapne smekre bandhornene, GS blir litt mer klumpete IMHO.