• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Smaken Àr som, just det baken ;)
Tycker om min GS gamling

IMG_0463.jpg

(5645-7010)

//Bosse

Seiko Sportura SNP064P1
Missa tyvÀrr Denna sÀlj annons i rÀtt tid ! MÄste sÀga vart kÀr direkt ingen som vet vart man kan fÄ tag i denna goding? ?

Jaha ja, ytterligare en Seiko pÄ vÀg hem frÄn bukten... Vintage den hÀr gÄngen, hoppas den dyker upp lagom till nÀsta helg :)

Är sugen pĂ„ att testa ett oyster till min 6309-7290. Har aldrig haft lĂ€nk innan. Vad ska jag köpa om jag dessutom kanske vill göra mig av med lĂ€nken om jag kĂ€nner att det inte Ă€r min grej?

Jag har inte hÀngt med senaste tiden och orkar inte leta, men vad Àr det som Àr sÄ speciellt med den PADI-varianten av turtle? FörstÄr inte! Det finns ju snyggare! :rolleyes:
Aldrig sett sÄ mÄnga bli upphetsade över en 4R36 bestyckad klocka. :)

Jag har inte hÀngt med senaste tiden och orkar inte leta, men vad Àr det som Àr sÄ speciellt med den PADI-varianten av turtle? FörstÄr inte! Det finns ju snyggare! :rolleyes:
AlltsÄ för mig Àr det bara att jag varit lite smÄsugen pÄ en turtle och dÄ Àr ju PADI-versionen mycket roligare och snyggare Àn den vanliga om du frÄgar mig. :angel:

Special edition dykarklocka i samarbete med ett kÀnt dykföretaget, snyggt med pepsi, kuddformad boett, en flirt med historiska Seikos och en fantastiskt snygg sunburst-tavla!

Tillbaka
Topp