Kartografen
Basic
Padi:n verkar sÄ otroligt hÀftig. Det bÀsta seiko har att erbjuda som inte hamnar i GS-klassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!Skogen / 6105 idag.
Vill man ha en keramisk eller en i guld!?
SÄdÀrja!!PÄsklunchklÀdd...
BĂ„daVill man ha en keramisk eller en i guld!?
Choices....
NÀr slÀpps den?? Kikat mycket pÄ en "turtle" men den hÀr Àr ju mycket fetare Àn de vanliga..LÀngtar
NÀr slÀpps den?? Kikat mycket pÄ en "turtle" men den hÀr Àr ju mycket fetare Àn de vanliga..
Du Àr inte ensamNÀÀ fan att jag har missat det!
GÀller att vara pÄ hugget hÀr pÄ KS verkar det som.....Du Àr inte ensam
NÀÀ fan att jag har missat det!
Du Àr inte ensam
Jag försökte ha ett liv. Utanför KS. Nu ser man ju vad det resulterade i.Hur kunde det vara möjligt att missa det?
Vad blev det?Jaha ja, ytterligare en Seiko pÄ vÀg hem frÄn bukten... Vintage den hÀr gÄngen, hoppas den dyker upp lagom till nÀsta helg
AlltsÄ för mig Àr det bara att jag varit lite smÄsugen pÄ en turtle och dÄ Àr ju PADI-versionen mycket roligare och snyggare Àn den vanliga om du frÄgar mig.Jag har inte hÀngt med senaste tiden och orkar inte leta, men vad Àr det som Àr sÄ speciellt med den PADI-varianten av turtle? FörstÄr inte! Det finns ju snyggare!
Aldrig sett sÄ mÄnga bli upphetsade över en 4R36 bestyckad klocka.
Special edition dykarklocka i samarbete med ett kÀnt dykföretaget, snyggt med pepsi, kuddformad boett, en flirt med historiska Seikos och en fantastiskt snygg sunburst-tavla!Jag har inte hÀngt med senaste tiden och orkar inte leta, men vad Àr det som Àr sÄ speciellt med den PADI-varianten av turtle? FörstÄr inte! Det finns ju snyggare!
Aldrig sett sÄ mÄnga bli upphetsade över en 4R36 bestyckad klocka.