Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin! FörstÄr inte frÄgan, fler Àr vÀl alltid bÀttre?Fick hem denna skx033 i praktiskt taget nyskick. Ska man försöka fÄ hem en 31a ocksÄ eller ska man nöja sig med en?
Riktigt fin! Kommer göra sig grymt bra i sommarFick hem denna skx033 i praktiskt taget nyskick. Ska man försöka fÄ hem en 31a ocksÄ eller ska man nöja sig med en?
... du har rÀtt som vanligt. FÄr ordna en till i nyskickFin! FörstÄr inte frÄgan, fler Àr vÀl alltid bÀttre?
SkywatchesHej allihopa!!
Kan nÄgon visa mig var jag kan köpa skx007?
Hittar inte den modellen pĂ„ creationwatches lĂ€ngre. Ăr den borta eller vad hĂ€nder? Me gustaaa, me wanna now
Ănnu lĂ€ttare @paradis:Kolla mollewatch.wordpress.com
Skywatches
Min gick problemfritt. Utanför EU kan det tillkomma 25% och nĂ„n hundring i tullhanteringsavgift typ. Jag slapp det.Ăr de pĂ„litliga? Hur fungerar det med frakt/tull osv? Tack för svar förresten
Enligt SEIKO forsÀtter den produceras men i mindre upplaga/Är.AngÄende skx007/009, har jag drömt eller skall den fortsÀtta att produceras fast i en annan tappning? Vet nÄgon om det i sÄ fall kommer ske nÄgra förÀndringar t.ex. Byta urverk?
SpÀnnande, det hade vart kul med nÄgon mindre förÀndringEnligt SEIKO forsÀtter den produceras men i mindre upplaga/Är.
Aj trÄkigt att lÀsa, tippar pÄ att fjÀdern gÄtt av tyvÀrr. Hoppas de löser sig smidigt!Fy fan va bitter jag Àr just nu. Hade min Pepsi sumo till salu och skulle bara lÀgga undan klockan nÀr jag lyckade tappa den pÄ en tunn matta pÄ golvet. Kollade direkt klockan och det blev inga mÀrken, men efter ungefÀr en timme stannade den. Testade dra upp den och ha den pÄ ett tag och nÀr jag har den pÄ gÄr den fint, men stannar efter ca en timme nÀr den ligger stilla. NÄgon som vet vad som kan ha hÀnt? SÄ jÀvla bittert, hade flera intresserade av klockan och dÄ ska man tappa klockan för första gÄngen!
Trist! Den var fin med pepsi bezel!Fy fan va bitter jag Àr just nu. Hade min Pepsi sumo till salu och skulle bara lÀgga undan klockan nÀr jag lyckade tappa den pÄ en tunn matta pÄ golvet. Kollade direkt klockan och det blev inga mÀrken, men efter ungefÀr en timme stannade den. Testade dra upp den och ha den pÄ ett tag och nÀr jag har den pÄ gÄr den fint, men stannar efter ca en timme nÀr den ligger stilla. NÄgon som vet vad som kan ha hÀnt? SÄ jÀvla bittert, hade flera intresserade av klockan och dÄ ska man tappa klockan för första gÄngen!
GĂ„tt av? Den kanske hoppat och fastnat olĂ€mpligt. Jag hade gĂ„tt till en oberoende urmakare eller till Klockmaster. Ăr det en enkel fix sĂ„ lĂ€r de mĂ€rka det ganska snabbt.Aj trĂ„kigt att lĂ€sa, tippar pĂ„ att fjĂ€dern gĂ„tt av tyvĂ€rr. Hoppas de löser sig smidigt!
Ja jag ska gĂ„ till urmakare imorgon och kolla. Var ju inte direkt högt jag tappade den sĂ„ den kanske bara lagt sig fel som du sĂ€ger. Tack för svar sĂ„ fĂ„r vi se vad dom sĂ€ger nĂ€r dom tittat pĂ„ den.GĂ„tt av? Den kanske hoppat och fastnat olĂ€mpligt. Jag hade gĂ„tt till en oberoende urmakare eller till Klockmaster. Ăr det en enkel fix sĂ„ lĂ€r de mĂ€rka det ganska snabbt.
Fin Seiko det dÀr! tycker du borde nöja digFick hem denna skx033 i praktiskt taget nyskick. Ska man försöka fÄ hem en 31a ocksÄ eller ska man nöja sig med en?
En av varje bör man ju ha! MÄste ju ha en med svart bezel ocksÄ.Fin Seiko det dÀr! tycker du borde nöja dig
PÄ tre av dem.Hittat pÄ nÀtet... har bÀttre bilder pÄ tvÄ av de i min kamera...
Riktigt bra ju! Nu borde det snart komma mer info om SBEC001/003.FrÄn WuS:
SARK005 220,000 yen Cal. 8R48 Case Diameter 40.7mm thickness 14.9mm Dia Shield + AR coating Released on May. SARK007 220,000 yen Case Diameter 40.7mm thickness 14.9mm Dia Shield + AR coating Released on May.
http://forums.watchuseek.com/f642/#/forumsite/20758/topics/2393034?page=136
FrÄn WuS:
SARK005 220,000 yen Cal. 8R48 Case Diameter 40.7mm thickness 14.9mm Dia Shield + AR coating Released on May. SARK007 220,000 yen Case Diameter 40.7mm thickness 14.9mm Dia Shield + AR coating Released on May.
http://forums.watchuseek.com/f642/#/forumsite/20758/topics/2393034?page=136
Tog aldrig nÄgon pÄ den tredje dÄ rotorn var ett klistermÀrke pÄ glaset...PÄ tre av dem.